مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر کدام اند؟
  • 2022-11-15

مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر کدام اند؟

هنگامی که یک جواهرات خیره کننده می خرید، خرید مهمی انجام می دهید. در حالی که می‌توانید جواهرات خوب را در بسیاری از فروشگاه‌ ها پیدا کنید، برای اطمینان از اینکه جواهراتی را که خریداری می ‌کنید برای سال‌ های آینده دوست دارید، از یک قانون ساده پیروی کنید: از یک جواهرساز حرفه‌ای خرید کنید، کسی که می ‌توانید به او اعتماد کنید. جواهرفروشی را انتخاب کنید که تعهد خود را به حرفه ای بودن نشان داده باشد و شهرت خوبی داشته باشد. از این راهنما به عنوان یک چک لیست برای انتخاب جواهرات فروشی که می توانید به آن اعتماد کنید و مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر استفاده کنید.

موارد قابل توجه در بررسی مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر

یک جواهر فروشی حرفه ای دارای:

- کالای با کیفیت

- خدمات نگهداری و تعمیر جواهرات

- مالک یا مدیر قابل دسترسی

- یک پرسنل خوش برخورد که به طور کامل به سوالات شما پاسخ می دهد.

- کارکنان رسمی آموزش دیده و گواهی

آیا جواهرفروشی عضو یک سازمان حرفه ای است؟

با یافتن جواهر‌فروشی ‌های نزدیک خود، شروع کنید. جواهرسازان آموزش مداوم ارائه می دهند و اعضای آن ها سالانه متعهد به آیین نامه ای از شیوه های حرفه ای هستند که نشان دهنده استانداردهای بالای اجتماعی، اخلاقی و زیست محیطی آنهاست. شما می توانید مطمئن باشید که آنها از آگاه ترین و قابل اعتمادترین جواهرسازان در این صنعت هستند.

در بررسی مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر باید بدانید که هنگام انتخاب یک جواهر، شما در حال شروع یک رابطه هستید. بسیاری از اوقات یک جواهرساز در مهمترین و خاص ترین لحظات زندگی شما نقش بسزایی دارد. همانطور که برای یک پزشک توصیه می کنید برای جواهر فروشی از یک دوست بخواهید. همچنین، ببینید این جواهرساز چه مدت به جامعه و مشتریان خود خدمت کرده است. بسیاری از اعضای جواهرات، کسب و کارهای خانوادگی مستقل و چند نسلی هستند که از جوامع خود حمایت می کنند و به دوستی هایی که با مشتریان خود برقرار می کنند، علاقه مند هستند.

 - آیا متخصصان مجرب و دارای گواهینامه در کارکنان وجود دارند؟

هرگز به تعمیرات یا کارهای سفارشی به جواهرسازان آموزش ندیده اعتماد نکنید. برخی از اعتبارنامه هایی که باید جستجو کنید عبارتند از: گواهی نامه های جواهرسازان، یا جواهراتی که در مؤسسات پیشرو مانند مؤسسه گوهرشناسی یا انجمن جواهرات آموزش دیده اند.

جواهرسازان، گواهینامه حرفه ای معروف نشان می دهند که نشان دهنده مهارت بالای آن ها است. در جواهر فروشی که بازدید می کنید به دنبال این پرسنل دارای گواهی باشید:کارشناسان فروش دارای گواهی که در خدمات مشتری و توانایی های دانش محصول خود مورد آزمایش قرار گرفته اند.حرفه ای های مدیریت گواهی که شرایط لازم برای مدیریت یک فروشگاه جواهرات را گذرانده اند.

در بررسی مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر باید بدانید که به دنبال جواهراتی باشید که سیاست های بازگشت معقولی دارند و ضمانت نامه ارائه می دهند. جواهرات ‌فروشی ‌هایی که عضو جواهرآلات هستند، تعهد صادقانه‌ای به خدمات مشتریان دارند تا اطمینان حاصل کنند که برای خرید، تعمیرات یا نیازهای طراحی سفارشی شما در آینده حضور خواهند داشت. جواهرسازان یک کد حرفه‌ای را امضا کرده‌اند و از آن پیروی می ‌کنند، بنابراین می ‌توانید با اطمینان از جواهرات ‌فروشی ‌های آنها جواهرات خریداری کنید.

 

عوامل موثر در بررسی خرید سرویس جواهر

 

عوامل موثر در بررسی خرید سرویس جواهر

اگر جواهرات فروشی به طور معمول تخفیف های باورنکردنی مانند 50 درصد یا بیشتر ارائه می دهد، محتاط باشید. خریداران باهوش ممکن است متوجه شوند که قیمت تخفیف خورده در واقع میانگین قیمت خرده فروشی در جاهای دیگر است. جواهرسازان قابل اعتماد قیمت گذاری منصفانه را در تمام طول سال انجام می دهند.

- خرید ایمن جواهرات آنلاین

در بررسی مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر باید بدانید که توصیه می کنیم قبل از سرمایه گذاری در جواهرات خوب، جواهرات خوب را از کسب و کاری که می شناسید و به آن اعتماد دارید و زمانی که می توانید به صورت حضوری جواهرات را ببینید، خریداری کنید. اگر جواهرات را به صورت آنلاین خریداری می کنید، از این نکات خرید استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که جواهراتی که خریداری می کنید با کیفیت و به شرح زیر است:

اول، فقط از وب سایت هایی خرید کنید که می دانید امن هستند.

همیشه به جای کارت نقدی از کارت اعتباری استفاده کنید. به این ترتیب، اگر مشکلی پیش بیاید، در واقع هیچ پولی از حساب شما خارج نشده است و شما به آن مراجعه خواهید کرد.

به دنبال یک سیاست بازگشت با بازپرداخت کامل باشید.

حتما به زمان بازگرداندن جواهرات توجه داشته باشید.

بسته بندی اصلی و رسید را بخواهید.

هنگام خرید الماس یا سنگ های قیمتی رنگی، گزارش درجه بندی را از یک آزمایشگاه مستقل گوهرشناسی بخواهید.هنگام خرید آنلاین ساعت، توجه داشته باشید که اگر ساعت در نمایندگی مجاز خریداری نشده باشد، ضمانت‌های برخی تولیدکنندگان معتبر تلقی نمی‌شوند.

مشتری مداری کلید موفقیت خرید سرویس جواهر است. از آنجایی که خرده فروشان جواهرات آجری در حال تبدیل شدن به خرده فروشی همه کاناله هستند، اغلب در برآورده کردن انتظارات مشتری کوتاهی می کنند. درک دقیق‌ تر نقاط درد مشتری در خرده ‌فروشی جواهرات همه‌کانالی به جواهرسازان کمک می‌ کند تا تلاش ‌های خود را برای ارائه تجربه مشتری بدون درز افزایش دهند.  ارائه یک تجربه خرید آنلاین بدون اصطکاک، معیارهای بالاتری را برای خدمات مشتری تعیین کرده اند.

در این عصر دیجیتال، مشتریان اغلب تجربیات شاد و ناخوشایند خود را در پلتفرم های نقد و همچنین صفحات رسانه های اجتماعی برند به اشتراک می گذارند. جواهراتی که قادر به انطباق با فن آوری های پیچیده و اصلاح سطح خدمات مشتری فعلی نیستند، در معرض خطر از دست دادن مشتریان خود در برابر رقبا هستند.

3 نکته مهم برای یک مشتری جواهرات آنلاین

در زیر 3 نقطه مهم و چالش زا و نحوه رفع آنها توسط جواهرات فروشی ها آورده شده است:

1. تاخیر در تحویل

در بررسی مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر باید بدانید که حمل و نقل سریع و تحویل به موقع حیاتی ترین الزامات برای خرده فروشی آنلاین است. در حالی که زمان تحویل طولانی باعث از دست رفتن فروش می شود، لذا تحویل با تاخیر به طور قابل توجهی شانس فروش مجدد را کاهش می دهد. حتی مشتریان وفادار نیز پس از چندین بار تاخیر در تحویل، اعتماد خود را به جواهرساز از دست می دهند.

از آنجایی که مشتریان ممکن است برای جشن گرفتن یک مناسبت مهم مانند تولد، نامزدی، سالگرد یا روز مادر جواهرات سفارش دهند، به همین جهت از دست دادن تاریخ تحویل می تواند تجربه مشتری را کاملاً خراب کند. این معمولا منجر به از دست دادن مشتریان و همچنین بررسی های بدی می شود که بر جذب مشتری جدید تأثیر می گذارد.جواهرسازان برای جلوگیری از تأخیر در تحویل، باید اقدامات متعددی مانند تعیین جدول زمانی تحویل واقعی، حفظ سطوح موجودی به روز و چندین شریک تحویل را انجام دهند.

 

3 نکته مهم برای یک مشتری جواهرات آنلاین

 

2. خدمات در زمان واقعی به مشتریان

در بررسی مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر باید بدانید که این بحرانی ترین نقطه درد برای مرحله پس از فروش سفر مشتری است. مشتریان امروزی خواستار و بی حوصله هستند. آنها انتظار پاسخ فعالانه برای هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل را دارند و خواهان حل سریع مشکل هستند. یکی از ناراحتی‌ های رایج مشتریان، پیگیری سؤالات آنهاست. آنها از این متنفرند که نمایندگان خدمات مشتری قول می دهند با یک راه حل بازگردند و هرگز برنگردند. این اغلب منجر به نظرات منفی مشتریان در صفحات رسانه های اجتماعی می شود.

مشتریان باهوش دیجیتال همچنین سریع ‌ترین رسانه‌ های تعاملی مانند چت وب، ایمیل یا حتی رسانه ‌های اجتماعی را برای طرح پرسش‌ های خود ترجیح می ‌دهند و دوست ندارند تماس مستقیم و در حالت تعلیق قرار بگیرند. خدمات به موقع و فعالانه به مشتریان می تواند مشتریان ناراضی را به مشتریان خوشحال تبدیل کند و هرگونه آسیب احتمالی به نام تجاری را بپوشاند.

شرکت ‌ها باید روی سیستم‌ های پیش‌رو سرمایه‌گذاری کنند که دید یکپارچه از مشتریان و مشاهده وضعیت حمل و نقل را در کانال ‌های فروش آنها فراهم می ‌کند. اگر مشتری آنلاین خرید کند و برای حل پرس و جو به فروشگاه مراجعه کند، کارکنان فروشگاه باید بتوانند به جزئیات مشتری دسترسی داشته باشند و به سرعت به مشکل رسیدگی کنند. هدایت مشتری به تماس با شماره مراقبت مشتری، تجربه مشتری را پایین می آورد.

3. سیاست بازگشت آسانتر / مبادله / بازپرداخت

خرید سرویس جواهر ، بازگشت آسان تر خطر خرید برای مشتریان آنلاین را کاهش می دهد. موارد واقعی مانند عدم علاقه مشتریان به محصول، عدم تطابق اندازه، محصول معیوب و غیره وجود دارد. در چنین مواردی، اگر از مشتری برای بازگشت کالا، هزینه ای کسر شود، نه تنها باعث ناراحتی مشتری می شود، بلکه شانس مشتری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

جواهر فروشان باید برای اقلامی که به صورت آنلاین خریداری شده اند، مرجوعی در فروشگاه را بپذیرند. این یک بخش کلیدی از تجربه است. همچنین این امکان را افزایش می دهد که مشتریان هنگام بازگرداندن کالاهای موجود در فروشگاه، مبادله با محصول دیگری را در نظر بگیرند. جواهرسازان باید سیستم هایی را برای پردازش سریع تر بازپرداخت به مشتریان طراحی کنند. آنها باید به بازپرداخت به عنوان سرمایه گذاری در ایجاد حفظ و رضایت مشتری نگاه کنند.خرید حلقه نامزدی استرس زا است. شما رویای حلقه نامزدی بی نقص خود را دیده اید و فکر می کنید ایده بسیار خوبی در سر دارید. سپس با گزینه های تقریباً بی پایان روبرو می شوید و به نقطه اول باز می گردید.

سوالاتی که هنگام خرید انگشتر الماس باید پرسید

در بررسی مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر باید بدانید که برای آماده شدن برای تجربه خرید، خود را با این چند سوال مسلح کنید تا هنگام خرید حلقه الماس از جواهرساز خود بپرسید.

1. 4Cهای این الماس چیست؟

اگر به الماس سنتی علاقه دارید، 4 Cs (برش، رنگ، شفافیت و وزن قیراط) یک نقطه شروع ضروری در آموزش الماس هستند. جواهرساز شما باید هر ویژگی را برای شما توضیح دهد و به شما کمک کند مقیاس هر کدام را درک کنید. اگر اولین الماس خود را می‌ خرید، 4Cs می ‌تواند بسیار زیاد باشد. هر سوالی که دارید حتما از جواهرساز خود بپرسید. شما همچنین می توانید با این فرایند آماده باشید: نمودار اندازه الماس و 4 ابزار دیگر که نباید بدون آن خرید کنید.

2. آیا این سنگ گزارش درجه بندی دارد؟

برخی از الماس ها با گزارش درجه بندی ویژه سازمان هایی مانند موسسه گوهرشناسی ارائه می شوند. این گزارش‌ها تمام جزئیاتی را که می‌خواهید درباره الماس بدانید، از جمله 4Cs و منشاء سنگ ارائه می‌کنند. 

 

سوالاتی که هنگام خرید انگشتر الماس باید پرسید

 

3. خواص فلزی که این حلقه در آن قرار می گیرد چیست؟

نقره، طلا، پلاتین - چه تفاوتی با هم دارند؟ جواهرساز شما می تواند شما را در مورد استحکام، دوام، نیازهای نگهداری و هزینه هر فلز راهنمایی کند. این یک ویژگی است که اغلب هنگام خرید انگشتر نادیده گرفته می شود. سنگ ممکن است قطعه اصلی باشد، اما شما قطعا می خواهید مطمئن شوید که فلزی که آن را در جای خود نگه می دارد، متناسب با بودجه و سبک زندگی شما باشد.

4. آیا این حلقه قابل تغییر است؟

عاقلانه است که بپرسید به راحتی می توان اندازه یک حلقه را تغییر داد، تعمیر کرد و یا ارتقا داد. برای مثال، اگر سبک زندگی فعالی دارید، ممکن است نخواهید طرحی را انتخاب کنید که تعمیر آن دشوار یا پرهزینه باشد. یا، ممکن است یک حلقه نامزدی متوسط ​​را برای شروع انتخاب کنید، به قصد ارتقاء در آینده. دریابید که تعویض یک سنگ بزرگتر، لحیم کاری روی نوار دیگر یا اضافه کردن یک حلقه آسان خواهد بود.

نتیجه

در بررسی مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر باید بدانید که به دست آوردن یک مشتری جدید هفت برابر گران تر از حفظ مشتری فعلی است. ناتوانی در پرداختن به این نکات نه تنها بر تجربه مشتری تأثیر می‌گذارد، بلکه برند جواهرات را در معرض خطر نقدهای آنلاین منفی قرار می‌دهد. در این عصر دیجیتال، بررسی مسائل منفی در صفحه رسانه های اجتماعی یک برند، می تواند تأثیر منفی طولانی مدت داشته باشد. می تواند به اعتبار برند آسیب برساند و بر توانایی آن در جذب مشتریان جدید تأثیر بگذارد. جواهرات باید تجربه مشتری را یکی از اولویت های اصلی خود قرار دهند و به این نکات دردناک رسیدگی کنند تا شکایات مشتریان خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و نرخ حفظ مشتری را افزایش دهند.

 

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

انواع گردنبند جواهر زیبا هستند ، گردنبند زیبا به زنان زیبایی و جذابیت بیشتری می بخشد.مواد استفاده شده برای گردنبند ،طلا، نقره، سنگ های گران قیمت، کریستال و شیشه هستند. اغلب مدل جواهرات عناصر مختلفی از اشکال و اندازه ها دارد که در وسط آن بزرگتر هستند. محبوبترین جواهرات گردنبندهای طلا همراه با الماس، یاقوت، زمرد، یاقوت کبود و مروارید هستند.

انواع برند معروف طلا و جواهر در سرتاسر دنیا وجود دارد که علی‌رغم قیمت‌های بسیار بالایی که دارند، همچنان تقاضا برای مارک‌های گران‌قیمت جواهرات مردانه و زنانه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. با میلیاردها دلاری که سالانه در بازار طلا و جواهر خرج می‌شود،

گوشواره جواهر معمولا از فلزات گرانبها و انواع سنگ های قیمتی مانند مروارید، الماس، کهربا و... تشکیل می شوند این زیورالات جذب در مدل های مختلف طراحی و ساخته می شود که زیبایی منحصر به فردی دارد.

نماد لوتوس در جواهرات نشانه‌ی نجابت، رشد معنوی، کمال و چرخه‌‌ی تولد و رشد انسان است. گل لوتوس به طور کلی یکی از نمادهایی است که در صنعت طلا و جواهرسازی بسایر مورد توجه طراحان قرار دارد و در ساخت طلاهای شیک به وفور از آن استفاده می‌شود.

انگشتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع زیورآلات به خصوص در میان خانم‌هاست. البته که استفاده از انگشتر مرد و زن ندارد و تقریباً تمام افراد متأهل اگر از هیچ نوع زیورآلاتی استفاده نکنند حداقل یک انگشتر طلا به عنوان حلقه ازدواج در دستشان دارند.

از منظر یک خریدار و با نگاهی غیر کارشناسانه، می‌توان گفت که تقریباً تمام طلا و جواهرات موجود در بازار، زیبا، فریبنده و اصل به‌نظر می‌رسند. بسیاری از آن‌ها دارای طرح‌های زیبا و درخشندگی خیره کننده‌ای هستند و همگی در زمانی‌که شخصی از آن‌ها استفاده می‌کند، زیبا و خاص به‌نظر می‌رسند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد