معرفی برندهای مطرح جواهرات
  • 2022-11-13

معرفی برندهای مطرح جواهرات

جواهرات همواره  در تاریخ زندگی بشر وجود داشته و همچنان این حضور ادامه دار وجود دارد. در گذشته‌ ها، جواهرات نشانه ‌ای از موقعیت اجتماعی افراد بودند و ریشه‌ های خانوادگی و اهمیت افراد را به‌ رخ می ‌کشیدند. در حال حاضر، علت مختلفی جهت استفاده از جواهرات لوکس وجود دارد. بعضی از آن  جواهرات جهت تکمیل ظاهر خود در دنیای مد کاربرد دارند تا شکوه و خاص‌ بودن اکسسوری‌ های گران ‌قیمت خود را نمایش دهند .در مواردی افراد از آن ها برای ابراز فردیت‌شان استفاده می کند و دست ‌بندها و گردن ‌بندهای لوکس را به گردن و دست‌ها می‌ آویزند. ضمن اینکه هنوز علت های منطقی‌تری جهت استفاده از جواهرات وجود دارد، همچون ابراز عشق در قالب حلقه ازدواج.

 10 برند برتر جواهرات در دنیا

جواهرات، حتی نام ان هم زیباست. تقریبا بیشتر مردم نسبت به جواهرات همین حس رو دارند، اشیائی که ضمن بر طراحی های خاص و چشم نواز، آدم را به یاد زرق‌ و برق‌هایی می اندازد که گران قیمت و ارزشمند بوده و احتمالا هرکسی دوست دارد بهترین آن را  داشته باشد  یا بهترین جواهرات به آن ها هدیه داده شود. برترین برندهای جواهرات طراحی‌شده در سال ۲۰۲۱ در یک نگاه عبارت اند:

تیفانی اند کو (Tiffany & Co)

هری وینستون (Harry Winston)

کارتیه (Cartier)

شوپارد (Chopard)

ون کلیف آرپلز (Van Cleef & Arpels)

گرف (Graff)

دیوید یورمن (David Yurman)

بوچلاتی (Buccellati)

بولگاری (Bvlgari)

بوشرون (Boucheron

 

10. شوپارد - CHOPRAD

علاوه بر ساعت‌های لوکس سوئیس، Chopard هم به عنوان  جواهرات لوکس این کشور شناخته می شود. این برند در میان ده برند شناخته تر است. از بهترین مواد برای قطعات خودش همچون طلا 18 عیار و سنگ های قیمتی با بالاترین درجه استفاده می شود. شرکت شوپارد  به جزئیات و دقت بسیار توجه داشته وهمین منجر شده  تا ارزش محصولات گران قیمتش جهت خریدار قانع کننده باشد.

میکی‌موتو - MIKIMOTO

بنیانگذار برند میکی ‌موتو، می باشد.همانگونه که از زیورآلات و محصولاتش کاملا مشخص است، Mikimoto که نهمین برند از لیست ما بوده ، از مروارید های کشت داده شده در ساخت جواهرات خود استفاده می کند. مرواریدهای استفاده شده در زیورآلات مجموعه Mikimoto  به عنوان بهترین مروارید های دریای جنوب می باشد. مروارید صورتی، مروارید Tahitian، مروارید سفید و سایر نمونه هایی که بسیار نادر و کمیاب می باشند. جواهرات Mikimoto از طلا و پلاتین برای قطعات فلزی و همچنین الماس درجه بالا در ساخت زیورآلات استفاده می نماید.

 

میکی‌موتو - MIKIMOTO

 

بولگاری - BVLAGRI

هشتمین مورد در جواهرات شناخته شده بولگاری، بوده که  بدون شک یک نام تجاری شناخته می شود و از اقلام لوکس در جهان، از مد گرفته تا ساعت و جواهرات. Bvlagri مبتنی بر طراحی های رمی و ترکیبی از زیبایی می باشد. مجموعه Bvlagri هنوز هم از ویژگی های خاص تولیدات خود همچون استفاده از سنگ های قیمتی بزرگ برای centerpieces، یا استفاده از سنگ های cabochon برای هرچه پر زرق و برق نشون دادن زیورآلاتش کاربرد دارد. این برند تنها از عیار 18 استفاده می کند.

پیاژه - PAIGET

برند پیاژه به عنوان هفتمین برند شناخته شده در دنیا می باشدو در ابتدا این برند یک شرکت ساعت سازی در بخش سوئیس Jura شروع به فعالیت کرد. ولی با بزرگ شدن در کسب و کار به تولید و طراحی جواهرات جالب روی آورد. با تلفیق و ترکیب جواهرات گران قیمت و اقلام لوکس جهت کسانی که توان پرداخت و خرید لوازم و زیورآلات لوکس را داشتن مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفت. در حال حاضر  از ترکیب مفاهیم قدیمی جهان و طرح های مدرن خود که در حال حاضر از تفاوت زیادی با رقبای خود به رقابت می پردازند.

گراف - GRAFF

از بزرگ ترین برندهای زیور آلات برند گراف در میان طرفداران زیورآلات لاکچری شناخته می شود. مجموعه Graff رو با دیگر رقبای خودش متمایز می نماید، تنها ساخت و ساز یا کیفیت سنگ های قیمتی و فلزات جهت تولید قطعات گران قیمت نبوده، بلکه فلزات و سنگ هایی هست که Graff با فرم و تراش خاص خود محصولش را خلق می نماید. طرفداران برند Graff معمولا مردمی خاص پسند هستند که به جزییات توجه ویژه ای دارند.

تیفانی - TIFFANY

اغلب مردم می دانند که  تیفانی نامی عجیب و غریب جهت یک برند زیورآلات طلا و جواهر هست، به طور کلی مجموعه گسترده آن ها ضمن اینکه به ساخت زیورآلاتی جهت استفاده برای  زنان مشهوره می باشد که طرحی جذاب است.  تیفانی پنجمین مورد از 10 برند برتر جواهرات شناخته می شود، ساخت زیورآلات خودش را در سال 1837 با ساختن طرح های کلاسیک توسط هنرمندان متخصص شروع کرد .

بوچلاتی - BUCCELLATI

نام برند بوچلاتی ریشه رومی دارد که با طراحی جواهرات ظریف از بهترین طلاهای ایتالیایی و جهانی در ساخت زیورآلاتش بهره برداری می نماید. برند بوچلاتی جایگاه شماره چهار در بین 10 برند برتر جواهرات در دنیا کسب نموده،‌ طلا و جواهرات خودش را با طرح های الهام گرفته از رومیان تولید می نماید. بهترین و پر طرفدار ترین تولید کنندگان در میان جواهرات شناخته می شود. خریداران این برند اغلب افراد مشهور و سلبریتی می باشند.

ون کلیف آرپلز - VAN CLEEF & ARPELS

Van Cleef & Arpels بر گرفته شده از ادغام دو برند به نام های Estelle Arpels و Alfred Van Cleef می باشد که تصمیم گرفتن همکاری خودشون رو به شکل دائمی با یکدیگر انجام دهند. به علت برخورداری از ظرافت و دقت بالا در تولید جواهرات، برند Van Cleef & Arpels از به نام ترین و متفاوت ترین زیورآلات با سبکی منحصر به فرد تبدیل شده است.

 

کارتیر - CARTIER

 

کارتیر - CARTIER

کارتیر دومین برند شناخته شده و محبوب در جواهرات دنیا می باشد. طراحی زیورآلات در تمام سنین نقطه ی قوت برند کارتیر بوده که برای همه جذاب می باشد. این برند در سال 1860 تأسیس گردید که صاحبان آن خانواده های سلطنتی تشکیل می دانند. ویژگی منحصر به فرد در زیورآلات کارتیر طرح پانچ می باشد که در اکثر محصولات این برند به خوبی نمایان و قابل تشخیص است. البته در گذر زمان نشان پانچ نیز تغییر کرد تا با توجه به سلیقه ای که همیشه تدر حال تغییر است، مشتریانش رو راضی نگه داره. یکی از دلایل شهرت کارتیر به خاطر پیوستن به تاریخ هنر دکو می باشد.

هری وینستون - HARRY WINSTON

  هری وینستون به عنوان اولین برند شناخته شده در جواهرات است که برندی بسیار بزرگ و موفق در این صنعت شناخته می شود. هری وینستون از سال 1932 میلادی فعالیت خود را  آغاز نمود و از آن زمان تا به الان به بالاترین سطح خود دست یافته است. هری وینستون با بهره مندی از بهترین سنگ های قیمتی و بهترین فلزات، زیورآلات منحصر به فردی را در مقایسه با دیگر رقبای خود دارد  که این افتخار را تنها برای استادان صنایع دستی، طلا کاری و طراحان چیره دست خود می داند. زیورآلات هری وینستون نه تنها ظریف و خاص بوده، بلکه ازدوام و  ماندگار بالایی برخوردار می باشند.

 سخن پایانی

جواهرات و زیور آلات هیچوقت از مد نخواهند رفت. در هر دهه یا هر برندی  که باشد آن ها همواره جذابیت خود را حفظ می کنند و همواره خانم ها را به سوی خود می کشاند .طرح‌ های منحصر به فرد گوشواره، گردنبند و دستبند را هم می توان برای مهمانی های خاص و هم به ‌عنوان اکسسوری‌ های روزانه استفاده کرد. هر نوع جواهری اعم از مروارید، طلا، نقره، الماس و …، با بهره از هنر یکی از برندهای معروف جواهرات به تنهایی می تواند لباس ساده شما را زیباتر و تکمیل کند .برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کافه طلا مراجعه کنید.

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

گوشواره جواهر معمولا از فلزات گرانبها و انواع سنگ های قیمتی مانند مروارید، الماس، کهربا و... تشکیل می شوند این زیورالات جذب در مدل های مختلف طراحی و ساخته می شود که زیبایی منحصر به فردی دارد.

نماد لوتوس در جواهرات نشانه‌ی نجابت، رشد معنوی، کمال و چرخه‌‌ی تولد و رشد انسان است. گل لوتوس به طور کلی یکی از نمادهایی است که در صنعت طلا و جواهرسازی بسایر مورد توجه طراحان قرار دارد و در ساخت طلاهای شیک به وفور از آن استفاده می‌شود.

الماس صورتی بسیار کمیاب است و زیبایی خیره کننده ای دارد درواقع جواهراتی که با این سنگ‌ تزیین می شوند به دلیل زیبایی منحصر به فرد بسیار پر طرفدار هستند و قیمت بالایی نیز دارد. این سنگ تحت فشار خیلی زیاد شکل میگیرد و درخشش و رنگ فوق العاده ای دارد.

که طلای دست ساز نوعی زینت است، عنصر اصلی در ساخت آن طلا است و با هنر دست ساخته می شود. آن دسته از افرادی که در این تجارت فعال هستند و جذب می شوند معمولاً به صنایع دستی یا سازه های دست ساز علاقه مند هستند.

طلای روس اصطلاحی است که در بسیاری از فروشگاه های طلا و سازندگان طلا و جواهر رایج می باشد. این نوع طلا تفاوت هایی با طلای زرد دارد. درصد خلوص طلای روس از طلای زرد کمتر است بدین صورت که میزان مس به کار رفته در طلای روس از طلای زرد بیشتر می باشد.

انگشترها برای زیباتر شدن به نگین نیاز دارند که البته انتخاب این نگین ها کاملا سلیقه ای است و در انواع مختلف مانند الماس،زمرد،لاجورد ،لعل و غیره موجود است.ما در این مقاله سعی داشته ایم انواع نگین با خصوصیات ظاهری اش را به شما معرفی نماییم همراه ما باشید.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد