جعبه های کارشده طلا و جواهر
  • 2022-10-21

جعبه های کارشده طلا و جواهر

جهت تهیه جعبه جواهر از فروشگاه کافه طلا کلیک کنید

خانم‌ها به طور ذاتی علاقه‌ی زیادی به استفاده از انواع زیورآلات دارند. به همین منظور از مدل‌های مختلف طلا و نقره‌ بهره می‌برند، چون قصدشان این است که در همه‌ی مراسمات و مجالس بدرخشند. زیورآلات مختلف زنانه بهترین هدیه برای مناسبت‌های گوناگون می‌باشد و آقایان می‌توانند برای به دست آوردن دل هر خانمی از این زیورآلات بهره ببرند.

 

منتهی شرایط نگهداری این جواهرات هم بسیار مهم است،چون اگر در مکان فاقد امنیت نگهداری شوند، امکان گم شدن و یا به سرقت رفتن آنها زیاد خواهد بود. به همین دلیل ما قصد داریم که شما عزیزان را جعبه جواهرات آشنا سازیم، وسیله‌ای کاربردی و مهم که وجود آن در هر خانه‌ای الزامی است. همواره نگهداری و حمل و نقل جواهرات و زیورآلات برای بانوان یک دغدغه همیشگی بوده است و استفاده از جعبه ها و باکس های متفاوت بهترین راهکار برای حل این دغدغه میباشد.

 

 جعبه های کارشده طلا و جواهر

 

با توجه به این مقدمه‌ی کوتاه احتمالا به لزوم خرید این وسیله پی‌ برده‌اید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر تاکنون به فکر خرید جعبه جواهرات نبوده‌اید، خرید آن را در اولویت قرار دهید. به طور کلی می‌توان گفت که زیورآلات زنانه علاوه بر زیبایی که به استایل و ظاهر خانم‌ها می‌بخشند، یک نوع سرمایه گذاری اقتصادی هم محسوب می‌شوند. پس اگر گم شوند و یا دزدیده شوند، تمام سرمایه‌ی شما یک شبه به فنا خواهد رفت.

 

ما در این مطلب قصد داریم که شما عزیزان را با این وسیله آشنا سازیم تا نکات مهم و کاربردی که در خصوص خرید این وسیله لازم است بدانید، را با شما در میان بگذاریم. ظاهر این مدل از جعبه ها معمولا به گونه‌ای است که می‌توانید از آنها برای زیباتر نشان دادن دراور اتاق خوابتان استفاده کنید.

تنوع جعبه‌ی جواهرات تا حدی است که انتخاب هر کدام از مدل‌ها به سلیقه و علاقه‌ی شما عزیزان بستگی خواهد داشت. بهتر است برای دانستن یکسری نکات مهم و اساسی ادامه‌ی مطلب پیش رو را بخوانید و با ما همراه باشید.


جعبه جواهرات برای محافظت از طلا و جواهرات قیمتی، مورد استفاده قرار می گیرد. وسیله ای بسیار کاربردی و مفید است و ظاهر جعبه جواهرات در اولویت دوم اهمیت قرار دارد. جعبه جواهرات باید به خوبی از طلا و زیورآلات گرانبهایتان محافظت کند، از گره خوردن آنها در هم پیشگیری کند و نگذارد در معرض هوا و گرد و غبار قرار داشته باشند. برای خرید یک جعبه جواهرات مناسب باید فاکتورهایی را مدنظر داشته باشید.

 

 جعبه های کارشده طلا و جواهر

 

بدون شک مدل‌های متنوعی از جعبه جواهرات در بازار وجود دارد، از نمونه‌های لعاب‌کاری و میناکاری شده تا جعبه‌های فلزی با طرح‌های کلاسیک یا مدرن. اما اگر جعبه جواهرات را به قصد محافظت از زیورآلات گرانبهای خود خریداری می‌کنید (نه صرفا برای تزئین و دکور اتاق)، توصیه می‌کنیم حتما سراغ نمونه‌های چوبی بروید.

 

چوب از شکل‌گیری رطوبت در فضای داخلی جعبه پیشگیری می‌کند. همچنین نوعی عایق‌بندی مناسب برای طلا و جواهرات بشمار می‌رود. چوب ذاتا زیباست و رنگ‌های جذابی دارد و به تزئینات زیادی نیاز ندارد. یعنی در عین سادگی بسیار شیک است و با هر دکوری هم ست می‌شود اصولا کسانی که جواهرات گرانبهایی دارند، آن را درون گاوصندق خانگی، در صندق امانات بانک‌ها یا صندق‌های قفل‌دار امن می‌گذارند. اما اگر تنها دلیل شما برای خرید جعبه جواهرات ، راحت جا به جا کردن آن در اتاق‌های خانه است و فقط می‌خواهید طلاهای خود را از دسترس کودکان در امان نگهدارید، یک قفل ساده روی جعبه کافی است.

 

البته برخی از جعبه‌هایی که توسط جواهرفروش‌ها فروخته می‌شوند قفل مخصوص کودک هم دارند که می‌توانید برای حفظ امنیت طلای خود این نمونه‌ها را انتخاب و خریداری کنید. طراحی جعبه جواهرات هم مهم است. طرح و رنگی را برگزینید که به اتاق شما بیاید. به طور مثال اگر طراحی اتاق شما روستیک است، حتما از جعبه‌هایی با همین سبک استفاده کنید. یا اگر دکور کلاسیک دارد، جعبه‌ای انتخاب کنید که تزئینات زیاد و متنوع دارد. برای طراحی‌های مدرن، نمونه‌های ساده اما شیک را انتخاب کنید.


جعبه جواهرات یکی از وسیله هایی می باشد که خانم ها و دخترخانم ها از آن بسیار زیاد استفاده میکنند و در هر خانه ای حداقل یکی وجود دارد. این مدل از جعبه ها در طرح و اندازه های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه می گردند.جعبه جواهرات در جنس های متنوعی مانند چوب ، فلز ، چرم و.. تهیه می شوند و به خوبی از وسیله های شما مراقبت می کنند.

 

خصوصیت و ویژگی یک جعبه جواهر خوب

 

همانگونه که در بالا گفتیم این جعبه ها در جنس های گوناگون و طرح های خاتم ، مینا کاری و.. تولید می شوند که بهترین مدل برای هدیه دادن جعبه جواهرات چوبی از نوع چوب بلوط ، صنوبر و یا کاج می باشد که از اکسید شدن مصنوعات طلا خودداری می کند.برخی از جعبه ها درون آنها آستر وجود دارد که هنگام خرید حتما بایستی به آن توجه کنید که جنس نرم و لطیفی داشته باشد. ابعاد جعبه را بایستی براساس تعداد زیورآلاتی که دارید انتخاب کنید تا نه زیاد کوچک باشد نه زیاد بزرگ. چنانچه میخواهید زیوارآلات مراوریدی خود را در کنار بقیه قرار دهید بایستی آنها را درون یک کیسه جدا بگذارید تا دچار خراشیدگی نشود سپس درون جعبه قراردهید.

 

 جعبه های کارشده طلا و جواهر

 

بسته بندی جواهرات یکی از کارهای مهمی است که در جابجا کردن وسایل منزل باید انجام دهید.جواهرات بخش عمده ای از دارایی ها و نیز علایق و خاطرات ما هستند.بسیاری از جواهرات از نظر مادی ارزشمند بوده اما بیشتر آنها نیز برای ما ارزش معنوی بسیاری دارند مثل حلقه ازدواج که به هیچ وجه دوست نداریم آن را از دست بدهیم یا گم کنیم. اسباب کشی به اندازه کافی خودش دردسر و دشواری هایی دارد. اگر به اندازه کافی حواس خود را جمع وسایل با ارزش خود نکنیم ممکن است خاطره ناخوشایندی از حمل اثاثیه داشته باشیم. اسباب کشی یک دوره بسیار گذرا است. اما در بسیاری از موارد ناخوشایند بوده و گاهی اوقات اتفاقات عجیب و غریب می توانند در حین اثاث کشی برای ما رخ دهد.


 در حالی که وسایل یک خانه یا آپارتمان به خانه دیگری منتقل می شود. جای تعجب نیست، فهرستی از مشکلات اسباب کشی ، گم شدن یا شکستن وسایل شخصی در حالی که هیچ کس یافتن اشیای گمشده  و یا شکستن وسایل را سازماندهی نمی کند، این یک داستان کاملا متفاوت است  که یک آیتم ارزشمند به طور اسرارآمیز ناپدید شده یا طوری خراب شده است که دیگر تعمیر نمی شود. یکی از این اشیای ارزشمند که ممکن است در طول باربری اسباب منزل گم شود و یا از بین برود جواهرات است. آنها •  کوچک •  ظریف •  و گران قیمت هستند (بعضی از آنها ممکن است خیلی گرانقیمت نباشند(  بنابراین باید مطمئن شوید که:


طلا و جواهرات شما به صورت امن برای اسباب کشی، بسته بندی شده است.

بسته بندی جواهرات و طلاها در طول جابجایی اثاثیه باید نزد شما بماند

بسته بندی جواهرات را پس از اثاث کشی با نهایت دقت و مراقبت باز کنید
بنابراین،

 

نحوه صحیح و روش اصلی برای بسته بندی جواهرات چیست؟

 

راهنمایی های بسته بندی جواهرات و طلاهای گرانقیمت در زیر می تواند از بسیاری از مشکلات حمل اثاثیه منزل و باز کردن بسته بندی ها پس از آن را کاهش دهد. در اینجا برخی از استاندارد و حتی برخی از نکات غیر معمول برای بسته بندی جواهرات و اقلام گرانقیمت برای جابجایی اسباب منزل به صورت ایمن به خانه جدید وجود دارد.

 

جعبه جواهرات و بسته بندی جواهرات

 

نیازی به گفتن نیست،جعبه جواهرات شما بهترین روش حمل و بسته بندی جواهرات اعم از؛
•    گردنبند های با ارزش
•    دستبند
•    گوشواره
•    حلقه
•    زیور آلات
 و دیگر جواهرات شما می باشد.

 

 جعبه های کارشده طلا و جواهر

 

جعبه های جواهرات دارای حفاظت عالی از خارج (ساخته شده از مواد محکم) و همچنین از داخل (با مواد نرم )، که به راحتی می تواند بسته شود و یا حتی قفل شود. در اغلب موارد، این جعبه دارای بخش های جداگانه طراحی شده به طور خاص برای انواع مختلف جواهرات است.

بنابراین اگر شما چنین جعبه ای دارید، قطعه های با ارزش جواهرات خود را در داخل آن قرار دهید، آن را با خیال راحت بسته و چند لایه کاغذ بسته بندی یا یک لایه پلاستیک حباب دار روی آن بکشید. جعبه را بسته بندی کنید و همیشه در طول جابجایی آن را نزد خودتان نگه دارید.


(تحت هیچ شرایطی نباید جعبه جواهرات خود را در اختیار دیگران قرار دهید.) می توانید جعبه و بسته بندی جواهرات خود را در کیف شخصی خود قرار داده و با ماشین شخصی خودتان آنها را جابجا نمایید. این کار از نظر ایمنی کاملا عاقلانه و منطقی است.

درواقع منظور از جعبه‌جواهرات وسیله‌ای است که می‌توان انواع مختلف زیورآلات طلا، نقره، تیتانیوم و… را درون آن قرار داد. شما عزیزان می‌توانید با خرید جعبه‌ی جواهرات تمامی زیورآلات خود را یکجا مجتمع کنید و با خیال راحت همه‌ی آنها را در یک مکان امن بگذارید. طراحی این جعبه به نحوی است که گردنبند، گوشواره و انگشتر مکان مشخصی دارند و بدون هیچ‌گونه گره خوردگی درون آن جای می‌گیرند.


انتخاب این وسیله هم باید به گونه‌ای باشد که در برابر حوادث طبیعی مقاومت بالایی داشته باشد و هم‌چنین قفل آن هم به نحوی باشد که به راحتی باز نشود‌. علاوه بر آن جنس جعبه‌ی جواهرات اگر حالت چوبی دارد، باید رطوبت را به خود جذب نکند و دچار پوسیدگی نشود.

 

آشنایی بیشتر با انواع مدل‌های جعبه جواهرات:

 

•    جعبه جواهرات فلزی: این مدل از جعبه‌ها جنس فلزی دارند و می‌توانید انواع مختلف طلاها را درون آن قرار دهید. دوام و کیفیت این مدل نسبت به مدل چوبی بیشتر است و اگر به فکر امنیت بالای جعبه جواهراتتان هستید، مدل فلزی که دارای قفل است را خریداری کنید.
•    جعبه چوبی: جعبه‌ی چوبی نسبت به سایر مدل‌هایی که در بازار وجود دارد از لحاظ امنیتی کیفیت قابل قبولی دارد. جنس چوب از شکل‌گیری رطوبت در فضای داخلی جعبه جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن نوعی عایق بندی با دوام برای محافظت از طلاهایتان خواهد بود. شکل ظاهری جعبه چوبی به گونه‌ای است که با دیزاین هر دکوراسیونی ست می‌شود. اگر تمایل دارید که جعبه‌ی چوبی را برای نگهداری جواهراتتان انتخاب کنید به سراغ چوب بلوط قرمز، صنوبر و درخت کاج بروید.
•    جعبه میناکاری: این مدل از جعبه به دلیل اینکه هنر دست ایرانیان است، از ارزش و کیفیت بالایی هم برخوردار خواهد بود. کیفیت جعبه‌ی میناکاری هم مانند دو مورد قبل، قابل قبول می‌باشد. منتهی تنها تفاوت آن با سایر مدل‌ها قیمت بالایی است که دارد. پس اگر با قیمت این محصول مشکلی ندارید، خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


حتما هنگام خرید جعبه جواهرات به تعداد زیورآلات خود توجه کنید، زیرا:

 

عزیزان قبل از خرید این وسیله‌ی کاربردی حتما باید دقت کنید که چه میزان طلا دارید؟ بیشتر طلاهایی که شما دارید، شامل چه چیزهایی می‌شوند؟ بعد از پاسخ به این سوالات، می‌دانید که چه مدل جعبه‌ای را باید خریداری کنید. برای مثال اگر انگشتر زیادی دارید، باید به دنبال خرید جعبه‌ای باشید که پایه‌های انگشتر زیادی داشته باشد.

 

یا اگر زیورآلات شما عزیزان بیشتر دستبند و یا گردنبند هستند، جعبه‌ی انتخابی شما باید دارای فضای زیادی باشد تا این جواهرات به یکدیگر گره نخورند. یا اگر در بین جواهرات شما زنجیر یا گردنبند زیادی یافت می‌شود، جعبه جواهرات باید به گونه‌ای باشد که بتوانید آنها را آویزان کنید. پس حتما قبل از خرید جعبه زیورآلات به تعداد طلاهایتان دقت کنید تا بعدا به مشکل برنخورید.

 آشنایی بیشتر با انواع مدل‌های جعبه جواهرات

 

به داشتن آستر داخل جعبه جواهرات دقت داشته باشید:

 

داخل جعبه‌ی جواهرات معمولا آستر دوزی شده است. عزیزان باید قبل از خرید توجه داشته باشید که حتما باید این آستر را لمس کنید. پارچه‌ی داخلی جعبه باید کاملا نرم و فاقد هرگونه زبری و برآمدگی باشد. چون اگر جنس پارچه خشن و ساینده باشد، زیورآلات را دچار خدشه و آسیب خواهد کرد.اگر در بین زیورآلات شما مروارید یافت می‌شود، باید تن را درون کیسه‌ی مخصوص نگهداری کنید و بعد از آن درون جعبه قرار داده شود. باید از زیورآلات مروارید خود هرازگاهی بهره ببرید تا دچار کم‌آبی نشود و ارزش خود را از دست ندهد.

 

باتوجه به مطالبی که ارایه شد، شما می توانید از جعبه جواهرات برای مقاصد مختلف استفاده کنید ، و این می تواند باعث گرانتر و ارزشمند شدن جعبه طلاو جواهر شود. در اینجا فقط چند ایده برای استفاده های متفاوتی که ممکن است از آنها لذت ببرید:ارثیه خانوادگی: چرا از یک جعبه نگهدارنده گنجینه که در خانواده شما نسل به نسل منتقل شده است برای نگه داشتن یک دفترچه ارزشمند استفاده نمی کنید؟ در برخی موارد ، شما می توانید ارثیه ای پیدا کنید که حتی در طول هفت یا هشت نسل منتقل شده باشد ، و این مورد را بسیار با ارزش و مهم کند.


بدیهی است که چنین کالای با ارزشی باید محافظت و از آن نگهداری شود. اما شما نمی خواهید آن را در هر جعبه ای قرار دهید. یک جعبه مناسب ، جعبه ای می باشد که محکم بوده و وسایلی که درونش نگهداری می شوند را در برابرآب و هوا محافظت می کند.ایده های بسیار خوبی برای چگونگی استفاده از جعبه های جواهرات ساخته شده و جذاب وجود دارد. این یک سرمایه گذاری خوب است؛ حتی اگر هنگام خرید، چیزی برای قرار دادن در آن نداشته باشید اوضاع تغییر خواهد کرد.

 

•    جعبه طلا :
•    جهت نگهداری طلا و جواهرات به منظور حفظ کیفیت در درازمدت نیازمند بستر و محل مناسب به دور از رطوبت و گرما و نور می باشد که جعبه های متنوع طلا با مدل ها و طرح های مختلف و شکیل این امکان را بر آورده می سازد و حس خوب طلا در جعبه ای شکیل در زمان عدم استفاده را دو چندان می کند. که در سایز های انگشتری ، مدال ، دستبندی ، ساعتی و النگویی ، نیم ست و سرویس ارایه می گردد.
•    جعبه جواهرات :
•    در نگهداری جواهرات با توجه به ظرافت جواهر و وجود سنگهای گرانقیمت و و برش ها و طرح های فلز نیازمند نگهداری در جعبه و باکس با همین ظرافت را افزایش می دهد که اینگونه جعبه ها معمولا به صورت های فانتزی ، لاکچری ، کلاسیک و مدرن بسته به نوع طراحی جواهر و سلیقه مشتری  ارایه می گردد. که در سایز های انگشتری ، مدال ، دستبندی ، ساعتی و النگویی ، نیم ست ، سرویس ارایه می گردد
•    جعبه چوبی :
•    در جعبه های چوبی حس خوب طبیعت و رنگهای پلی استر مات و براق که در کنار طرح های زیبا و مدل های متنوع در جعبه های چوبی ارایه شده، این انرژی و حس خوب ، چه در زمان استفادهاز طلا و جواهر وچه در زمان نگهداری به شخص ارایه می گردد که در سایزهای انگشتری ، مدال ، دستبندی ، ساعتی و النگویی ، نیم ست و سرویس و جعبه سنگ و جعبه سکه عرضه می گردد.
•    جعبه چرمی :
•     جعبه های چرمی با استفاده از قالبهای پلاستیکی و روکش چرم مصنوعی با طرح های ساده و شکیل مثل پالرمو ، پوست ماری، و ساده و کتان به صورت خیلی زیبا و دلنشین تولید و عرضه می گردد که جهت نگهداری طلا و جواهرات در سایز های مختلف من جمله سایزهای انگشتری ، مدال ، دستبندی ، ساعتی و النگویی ، نیم ست و سرویس و جعبه سنگ و جعبه سکه با قیمت مناسب عرضه می گردد.
•    جعبه هاردباکس :
•    اینگونه جعبه زیر و روی کار از مقوای سخت استفاده می شود و با طرح ها و روکش های متنوع از گالینگور و کاغذهای کادویی بسته به سفارش مشتری روکش می شود که در سایز های انگشتری ، مدال  ، دستبندی  ، النگو و ساعتی ، نیم ست و سرویس و دکمه سردست عرضه می گردد که  بیشتر مصرف طلافروشان نوپا و نقره فروشان و دوستانی که فعالیت در زمینه ساخت اکسسوری های زیبا دارند می شود که از نظر قیمت نیز مناسب تراز مدلهای دیگر می باشد .
•    جعبه کلکسیون :
•    در بعضی مواقع مشتریان خانگی تمایل به نگهداری جواهرات خود در یک مجموعه می باشند که این مجموعه شامل انگشتر و دستبندی و نیم ست و سرویس و ساعتی و النگو و مدال  در یک باکس می باشد که جعبه های کلکسیون  تولید داخل و وارداتی با طرح ها و زیبایی ها مختلف پاسخگوی نیاز این عزیزان می باشد .

 

جعبه طلا

 

ویژگی های یک جعبه طلا و جواهر با کیفیت:

 

ظاهر جعبه

 

از آنجایی که طلا و جواهر یک کالای سرمایه ای و گرانبها محسوب می شود، بسته بندی این نوع محصول باید ظرافیت های خاصی داشته باشد. متاسفانه در بازار ایران، بسیاری از فروشندگان طلا و جواهر به این مسئله اهمیت نمی دهند و بر این گمان اند که چون کالای گرانبهایی می فروشند و ارزش ذاتی محصول شان بالاست، دیگر نیاز به هزینه کردن برای بسته بندی ندارند.

در حالی که شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از طلا فروشان خوش فکر و خلاق به بسته بندی های جذاب و خاص هم اهمیت می دهند و با سفارش جعبه هایی با روکش های لوکس و جذاب، سعی در ایجاد وفاداری در مشتریان خود دارند. زیبایی ظاهری جعبه طلا و جواهر فرق بین یک فروش موفق و ناموفق است. یک فروش حرفه ای یعنی رعایت تمامی اصول زیبایی شناسی.

 

کیفیت ظاهری

 

شاید جعبه های زیادی را بتوان پیدا کرد که از دور ظاهر جذاب و خیره کننده ای دارند اما وقتی از نزدیک نگاه کنید، متوجه ایرادات زیادی شوید که باعث شود آن جعبه از چشم بیننده بیفتد. در کنار ظاهر خوب و استفاده از روکش های جذاب و خاص برای جعبه طلا و جواهر، کیفیت ظاهری جعبه نیز از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. شاید فکر کنید که وقتی مشتری طلا یا جواهر مورد نظرش را خرید کار تمام است! اما این طور نیست.

 

تمامی ظرافت ها و حساسیت های شما نسبت به کیفیت ظاهری محصولی که ارائه می دهید در شکل گیری دید مشتری نسبت به کسب و کار شما موثر هستند. اساسا این بخش از ارائه محصول به عهده تولید کننده جعبه محصول شماست. پس در انتخاب مجموعه ای که قرار است بخشی از هویت کاری شما را خلق کند حساس باشید. اینجا پای آبروی حرفه ای شما در میان است.


کیفیت ساخت

 

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و محکم در ساخت یک جعبه طلا و جواهر و زیورآلات یعنی انتقال حس زیبایی، دوام و کیفیت به محصول و حتی خریدار آن محصول. تمام مفهوم فروش در ایجاد یک حس واقعی و خوب خلاصه شده است. حتی اگر محصول تان نتواند در بلند مدت رضایت مشتری شما را جلب کند، ایجاد حس خرید خوب، می تواند باعث بازگشت همان مشتری به شما شود. همینکه مشتری حس کند با کسب و کاری طرف است که به حرف او گوش می دهد و دغدغه های او را می داند، باعث ایجاد حس دلگرمی در مشتری می شود.

 

کیفیت ساخت جعبه طلا و جواهر هم یکی از همان فاکتور های انتقال دهنده حس خوب به مشتری است. مشتری تان را با ارائه جعبه ای با کیفیت، دلگرم کنید و به او نشان دهید که برایش ارزش قائلید. باور کنید این ها تئوری نیستند و دنیای فروش بر همین مبانی به اصطلاح ساده استوار است. به کارگیری مدیریت کیفیت در ارائه محصول تان در تمامی مراحل ارائه خدمات تان می تواند باعث ایجاد یک جامعه از مشتریان وفادار برای کسب و کارتان شود.

 

لوکس بودن

 

واژه لوکس یا لاکچری تنها به همین واژه منتهی نمی شود و باید دید که بزرگان این صنعت به چه صورت این مفهوم را ارائه داده اند. اگر بخواهیم خیلی ساده و عملی این مفاهیم را در صنعت ساخت جعبه و هارد باکس نشان دهیم، به این مسئله می رسیم که تقریبا در تمامی هارد باکس های لوکس، از مخمل برای پوشش داخلی جعبه استفاده شده.

یک جعبه جواهر که ذاتا باید حس لوکس بودن را منتقل کند، باید روکش خاصی هم داشته باشد. استفاده از یک روکش لوکس هزینه بسیار کمی را به جعبه سخت مورد نظر شما اضافه می کند، اما تفاوت ظاهری که ایجاد می کند خیلی موثر است و نسبت به یک روکش استاندارد،

 

می تواند جذابیت فوق العاده بیشتری را ایجاد کند. جعبه های لوکس، براق و پر زرق و برق هستند. برای درج لوگو روی این جعبه ها از پلاک های فلزی به رنگ های نقره ای و طلایی استفاده می شود و در کمترین حالت سعی می شود تا از طلاکوب های با کیفیت برای درج لوگو روی یک جعبه لاکچری استفاده شود.

 

ویژگی های یک جعبه طلا و جواهر با کیفیت:

 

 زیور آلات:

همه عاشق داشتن جواهرات هستند و دوست دارند انواع ست های طلا یا نقره داشته باشند. به همین دلیل است که انواع زیورآلات و ست های طلا و نقره ساخته می شود تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند. حتی برخی از افراد برای سرمایه گذاری طلای ویژه خریداری می کنند زیرا قیمت طلا و نقره روز به روز در حال افزایش است و از این طریق می توانید ارزش پول و سرمایه خود را حفظ کنید.

برای اینکه بتوانید پول خود را پس انداز کنید بهتر است با دستمزد کم یا کم طلا بخرید. هر چه قیمت طلا کمتر باشد، پول کمتری می توانید طلا یا نقره بخرید. یکی از زیورآلاتی که قیمت پایینی دارد و برای سرمایه گذاری مناسب است، دستبند است. از آنجایی که دستبند با وسایل خاصی ساخته می شود، نسبت به سایر زیور آلات قیمت پایینی دارد و به همین دلیل انتخاب مناسب و خوبی برای سرمایه گذاری است.

خرید طلا یا نقره یکی از مهم ترین خرید هایی است که باید با دقت آن را تهیه کنید، اما نکته مهم این است که نه تنها خرید جواهرات برای سرمایه گذاری یا استفاده شخصی مهم است، بلکه حفظ سرمایه نیز بسیار مهم است.

نمی توان زیورآلات طلا یا نقره را در گوشه ای انداخت و از آنها مراقبت نکرد، زیرا علاوه بر آسیبی که ممکن است به آن وارد شود، ممکن است از بین برود که این ضرر سرمایه است. بنابراین برای نگهداری کاملا ایمن و حفظ سرمایه و پول از جواهرات خود به جای مخصوص و جعبه ای برای نگهداری آنها نیاز دارید.


جعبه جواهرات :

یکی از وسایلی که باید جواهرات خود را در آن نگهداری کنید جعبه جواهرات است که برای نگهداری طلا کاربرد دارد و برای نگهداری زیورآلات نقره بسیار مناسب است. جعبه های بسیار زیبایی درست کرده اند که حتما با دیدن آن ها تمایل به خرید یکی از آن ها را خواهید داشت. جعبه جواهرات را می توان از مواد بسیار خاص و شیک ساخته شد که در زیر لیست می کنیم:

    جعبه جواهرات ساخته شده از فلزات بسیار خاص مانند جعبه جواهرات نقره و جعبه جواهرات طلا
    جعبه جواهرات ساخته شده از چوب
    جعبه جواهرات شیشه ای
    جعبه جواهرات آهنی
    جعبه جواهرات ساخته شده از مواد ترکیبی مانند شیشه و چوب.


قیمت جعبه جواهرات:

لازم به ذکر است که قیمت جعبه جواهرات به جنس ساخت آن و همچنین نوع ساخت و میزان حکاکی روی جعبه بستگی دارد.

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

انتخاب و خرید جواهرات روز دنیا برای عروس خانم های با سلیقه امروزی بسیار هیجان انگیر و حائز اهمیت است...استفاده از جواهرات مناسب برای شب عروسی تاثیر بسزایی در زیبایی و شکوه ظاهری عروس خانم های امروزی دارد.

برای ساخت جواهرات ابتدا برای آن قالب طلا می سازند و سپس روی آن نگین و سنگ می گذارند. به طور کلی زیورآلات همان قالبی است که برای زیورآلات بدون نگین و سنگ ساخته می شود و هر کسی می تواند بنا به سلیقه و دلخواه خود آن را سفارش دهد.

پر ها نمادهای قدرتمندی هستند که برای نسل ها مورد استفاده قرار گرفته اند. اگرچه تعبیر آن با توجه به فرهنگ ها و سنت های خاص متفاوت است، اما پیوند معنوی قوی از این نماد ایجاد می شود. با هم، معنای پشت این نماد را که معمولاً در جواهرات، خالکوبی ها و لوازم جانبی مختلف یافت می شود، بررسی می کنیم.

طلای روس اصطلاحی است که در بسیاری از فروشگاه های طلا و سازندگان طلا و جواهر رایج می باشد. این نوع طلا تفاوت هایی با طلای زرد دارد. درصد خلوص طلای روس از طلای زرد کمتر است بدین صورت که میزان مس به کار رفته در طلای روس از طلای زرد بیشتر می باشد.

نماد لوتوس در جواهرات نشانه‌ی نجابت، رشد معنوی، کمال و چرخه‌‌ی تولد و رشد انسان است. گل لوتوس به طور کلی یکی از نمادهایی است که در صنعت طلا و جواهرسازی بسایر مورد توجه طراحان قرار دارد و در ساخت طلاهای شیک به وفور از آن استفاده می‌شود.

انواع برند معروف طلا و جواهر در سرتاسر دنیا وجود دارد که علی‌رغم قیمت‌های بسیار بالایی که دارند، همچنان تقاضا برای مارک‌های گران‌قیمت جواهرات مردانه و زنانه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. با میلیاردها دلاری که سالانه در بازار طلا و جواهر خرج می‌شود،

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد