زنجیر طلا مردانه
  • 2023-04-16

زنجیر طلا مردانه

راهنمای انتخاب زنجیر مردانه عنوان مقاله ای است که برای کمک به انتخاب شما برای شما آماده کرده ایم و همانطور که می دانید زنجیر طلا یکی از محبوب ترین زنجیرای طلای مردانه است. با این همه سبک مختلف، بهترین راه برای انتخاب زنجیر طلا برای مردان چیست؟ چگونه می توانید یک زنجیر طلایی متناسب با سبک و بودجه خود انتخاب کنید؟


آیا مردان می توانند از زنجیر طلا استفاده کنند؟ مردان در سراسر جهان قرن هاست که از زنجیر طلا استفاده می کنند. در برخی کشورها، زنجیر طلا بخشی از فرهنگ است و نشان دهنده ثروت، موقعیت و اعتبار است و با توجه به افزایش روزافزون مردانی که امروزه از طلا استفاده می کنند، لازم است در مورد انتخاب زنجیر مناسب توضیحاتی داده شود.

در راهنمای انتخاب زنجیر مردانه خواهیم گفت:

 

سبک شما چیست؟

 

برای اکثر مردان، ظاهری شیک و ظریف چیزی است که می‌خواهند، بنابراین پوشیدن یک زنجیر طلایی کلاسیک متناسب با لباس شما انتخاب خوبی خواهد بود.اما زنجیرای طلایی چشمگیر مختلفی نیز وجود دارد که توجه مردم را به خود جلب می کند و در مرکز توجه قرار می گیرد.اغلب، همه نمی توانند این موارد را انتخاب کنند.شما می توانید زنجیر های مختلف را انتخاب کنید. زنجیر می تواند طول و عرض متفاوتی داشته باشد و شما می توانید چندین زنجیر مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی گردن یا بازو خود امتحان کنید.


هنگام انتخاب زنجیر طلا، توجه به فرم صورت بسیار مهم است. زنجیرای V شکل بلندتر معمولا برای صورت های گرد مناسب تر هستند، در حالی که زنجیر کوتاه یا زنجیر به سبک چوکر طلایی برای صورت های باریک تر و برجسته تر، بهتر عمل می کنند.


رنگ طلا نیز بسیار مهم است، فقط به این دلیل که شما به دنبال طلا هستید لزوماً به این معنی نیست که طلای زرد باشد. ممکن است وسوسه شوید که یک زنجیر طلای سفید را به جای زنجیر زرد کلاسیک انتخاب کنید و هر کدام از آن ها با رنگ پوست شما همخوانی دارد و زیبایی دو چندانی به استایل شما می بخشد.

 

زنجیر طلای مردانه

 

زنجیر طلای مردانه یکی از پرکاربردترین دسته های طلای مردانه است و تقریباً با هر سبک و ظاهری قابل استفاده است. اگر شما کسی هستید که تا به حال از زنجیر طلا استفاده نکرده اید، ممکن است در ابتدا استفاده از آن برایتان سخت و حتی ممکن است ناراحت کننده باشد.اما با گذشت زمان متوجه خواهید شد که یک زنجیر طلای واقعی بخشی از لوازم روزمره است که می تواند کل لباس شما را کامل کند.

 

زنجیر بلند و پهن یا کوتاه و نازک؟

 

تا اینجا به بررسی مهمترین فاکتورها در انتخاب زنجیر طلا پرداختیم. اولی نوع زنجیر ای است که سبک را مشخص می کند و دومی کمیت و کیفیت طلای مورد استفاده در فرآیند تولید است که قیمت را تعیین می کند. در نظر گرفتن سبک و قیمت این بر طول و عرض زنجیر تأثیر می گذارد.


طول گردنبند مردانه


توجه به اندازه و طول گردنبند بسیار مهم است، زیرا اگر گردنبند به گردن شما بیاید، ظاهر شما را نامتعادل می کند. آقایان بهتر است قبل از خرید این اکسسوری جذاب مد، راهنمای خرید گردنبند مردانه را مطالعه کنند و سپس آن را خریداری کنند. در ادامه تناسب سایز و طول گردنبند را با توجه به سبک و نوع پوشش شما توضیح خواهیم داد.


 
• گردنبندهایی با طول 40 تا 45 سانتی متر یکی از پرطرفدارترین انواع گردنبند به نام چوکر هستند و برای استفاده با تی شرت و لباس های یقه گرد بسیار مناسب هستند. این گردنبندها به گردن چسبانده می شوند و در ترکیب با چرم بسیار زیبا هستند و جذابیت زیادی به استایل شما می بخشند.


 
• گردنبندهایی به طول 50 تا 60 سانتی متر زیر گلو آویزان شده و با پلاک یا آویز استفاده می شود.این گردنبندها برای انواع لباس مناسب بوده و یکی از رایج ترین انواع گردنبند مردانه می باشد. آنها همچنین می توانند بدون صفحات استفاده شوند. با توجه به راهنمای خرید گردنبند مردانه می توانید سایز زیورآلات مورد علاقه خود را انتخاب کنید.


از آنجایی که این موضوع سلیقه و ترجیح شخصی است، هیچ دستورالعمل دقیقی وجود ندارد، متداول ترین طول و عرض برای زنجیر مردانه عبارتند از:
زنجیر دور گردن: حدود 50 سانتی متر
دستبندهای زنجیر: تقریبا 23 سانتی متر

 

زنجیر طلای مردانه


عرض چیست؟

 

عرض زنجیر بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود و انتخاب شما به اندازه شما بستگی دارد. برای مردان با هیکل بزرگتر یا به اصطلاح 4 شانه بهتر است زنجیر ضخیم تری انتخاب کنید در حالی که برای مردان با هیکل متوسط زنجیر باریک توصیه می شود.

 

نکاتی برای خرید زنجیر طلا مردانه شیک و زیبا

 

اگر می خواهید یک زنجیر طلایی ظریف برای استفاده روزمره داشته باشید، باید طلای محکم و بادوام را انتخاب کنید. بر این اساس بهتر است طلای 14-18 عیار را انتخاب کنید. این طلا با فلزات دیگر ترکیب می شود تا به زنجیر استحکام بیشتری بدهد. زنجیر طلای مردانه همچنین بهتر است زنجیر محکم بخرید. اگر می خواهید هر از گاهی برای یک مهمانی زنجیر بپوشید، معمولا هیچ محدودیتی وجود ندارد.


اگر می خواهید یک زنجیر ارزش داشته باشید و با آن به عنوان یک سرمایه گذاری رفتار کنید. طلای 14 یا 18 عیار بخرید، نه جامد. این زنجیر ها قیمت ها را در حین فروش حفظ می کنند. طلای 10 عیار، روکش طلا و طلای خالی ارزش خود را در هنگام فروش از دست می دهند.

 

برای خرید هر نوع زنجیری به چه طول و اندازه ای توجه کنیم؟

 

در خرید هر نوع زنجیر به طول و اندازه آن توجه کنید. طول زنجیر نشان می دهد که جواهرات کجا روی بدن شما قرار می گیرند. به عنوان مثال، اگر یک کت جین شیک با یقه کامل پوشیده اید و به دنبال یک زنجیر هستید.برای تناسب با سینه، باید به دنبال یک زنجیر بلند باشید. اگر فقط یک زنجیر طلایی در ناحیه گردن می خواهید، به دنبال یک زنجیر کوتاه باشید.در درازمدت می تواند باعث مشکلات گردن شود، وزن زنجیری که گهگاه و هر روز استفاده می کنید. ناگفته نماند که وزن زنجیر طلا بستگی به عیار و نوع (جامد یا توخالی) دارد.

 

کدام نوع زنجیر طلای مردانه قوی تر و بهتر است:
از بین انواع زنجیر قوی ترین زنجیر کابلی، فیگارو و ملوانی است.


دلیل آن در زیر آمده است:
مهره های این زنجیر به صورت جداگانه جوش داده می شود.
آنها می توانند ضخیم تر و بادوام تر باشند، اما انعطاف پذیر باقی می مانند.
از آنجایی که هیچ نقطه خمشی ندارند، به راحتی نمی شکنند و در مقابل خم شدن، پیچش، پیچ خوردن یا گره خوردن مقاومت می کنند.
در موارد نادری که یکی از حلقه ها شکسته شود، می توان از زنجیر طلایی استفاده کرد. با تعویض آن پیوند یا اتصال پیوندهای دو طرف تعمیر کرد.

 

نحوه تشخیص تست های مختلف طلای تقلبی از طلای واقعی


تست های مختلفی برای تشخیص طلا وجود دارد، اما همه آنها را نمی توان در هر شرایطی انجام داد.به عنوان مثال، اگر آنلاین خرید کنید، هیچ آزمایش فیزیکی به شما کمک نمی کند. در این مواقع فقط باید از سایت ها و فروشندگان معتبر خرید کنید. غالباً خلوص و ترکیب طلا روی آن با دقت حکاکی شده است و اگر زنجیر طلای مردانه را پست می کنند آن را بررسی کنید.


وقتی برای خرید طلا به طلافروشی می روید با نام طلای ایتالیایی مواجه می شوید. ایتالیا یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است که در صنایع مختلف از جمله طلا پیشتاز جهان است. طلای ایتالیایی به دلیل طراحی زیبا و زیبا و کیفیت بالا در سراسر جهان شناخته شده است. اگر طلا را مانند زنجیر طلای مردانه ایتالیایی و زنجیر مردانه ایرانی مقایسه کنید، شگفت زده خواهید شد! زیرا همانطور که در بالا گفتیم طلای ایتالیا ریزتر و بهتر است. البته این ظرافت و زیبایی قیمت بالاتری دارد.


همچنین متوجه شده ایم که گرانی طلای ایتالیا باعث شده برخی فروشندگان طلاهای دیگری را به نام طلای ایتالیا بفروشند. بنابراین در مورد شناخت طلای ایتالیا نیز صحبت خواهیم کرد.همچنین جدیدترین مدل های زنجیر طلا مردانه ایتالیایی را به شما نشان خواهیم داد.

 

1. طلای ایتالیا چیست؟

 

طلای ایتالیایی با کیفیت منحصربفرد، ظرافت، طراحی عالی و ماندگاری فوق العاده یکی از محبوب ترین طلاهای دنیاست. طرح این طلا چشم هر مشتری را به خود جلب می کند. این ویژگی ها جواهرات ایتالیایی را از سایر طلاها متمایز می کند.جواهرات ایتالیایی شامل دستبند طلای ایتالیایی، لباس طلای ایتالیایی، طلای سه رنگ ایتالیایی، انگشتر طلای ایتالیایی و ... می باشد.

 

2. چرا یک زنجیر طلای مردانه زیبا بخریم؟


انتخاب و خرید طلای واقعی یکی از مواردی است که برای خریدی ماندگار باید زمان زیادی را صرف آن کنید.

فاکتورهای زیادی برای زنجیر طلای مردانه وجود دارد، اما مهمترین آنها عبارتند از:


1. استحکام و دوام بالا

 

جواهرات ایتالیایی به دلیل تکنیک ها و ابزار خاصی که در فرآیند تولید استفاده می شود. این نگین ها و طلا از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این با تسلط و مهارت زرگر چند برابر می شود.در زمینه طلا و جواهرات اگر اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید می توانید از تقلب جلوگیری کنید. دستبند طلا مردانه در زیر چندین مورد را که به عنوان طلای اصل ایتالیایی شناسایی شده اند را بررسی خواهم کرد.

 

2. تغییر رنگ


یکی از عواملی که می تواند طلای تقلبی را تشخیص دهد تغییر رنگ آن است. جواهرات در طول زمان و با استفاده مداوم تغییر رنگ می دهند. اما مشکل این روش این است که باید مدتی صبر کنید تا کار کند.

 

عوامل موثر بر تست کردن سنجش وزن طلای مردانه


وزن جواهرات: یکی دیگر از راه های تمایز، وزن طلا و جواهرات است. برای بسیاری از افرادی که با طلا سر و کار دارند، این روش بسیار ساده است. به طور کلی، طلای واقعی ساختار قوی تر و متراکم تری نسبت به طلای تقلبی دارد. طلا را در دست بگیرید وزن آن را خواهید فهمید. زنجیر طلای مردانه این را نمی توان در طلای تقلبی کپی کرد.


تست مغناطیسی: یکی از ساده ترین و دقیق ترین راه ها برای تشخیص طلای واقعی ایتالیا استفاده از آهنربا است. به طور کلی تمام طلاهای جهان غیر مغناطیسی هستند و جذب آهنربا نمی شوند.
البته از این روش برای طلای مرغوب استفاده می شود.زیرا طلای کم عیار حاوی فلزات دیگری است.


با جواهر فروش مشورت کنید: یکی از مهم ترین و مطمئن ترین روش های تشخیصی، مشورت با جواهر فروش یا متخصص است. آنها با استفاده از تجهیزات ویژه قادر به تشخیص هر نوع فلزی هستند. به این ترتیب می توانید خرید خود را تضمین کنید.

 

زنجیر طلای مردانه زیبا

 

چرا زنجیر طلای مردانه زیبا از طلای خالص گرانتر است؟

 

بسیاری از مردم بر این باورند که طلای ایران گرانتر از طلای مناطق دیگر است و به اشتباه معتقدند. طلای ایتالیایی ۱۴ عیار کیفیت بهتری نسبت به سایر انواع طلا دارد.با این حال، قیمت های بالاتر اغلب نتیجه مقررات تجاری و سایر عوامل بازار است. به عنوان مثال، هزینه حمل و نقل طلا در نهایت بر عهده مصرف کننده نهایی است.
همچنین مالیات بر واردات طلا وضع می شود. این کار برای حفاظت از معدن طلا و صنعت جواهرات انجام شد. همچنین مالیات مشابهی بر طلا وجود دارد. این هزینه در نهایت توسط خریدار طلا پرداخت می شود.

 

مهمترین تفاوت طلای خارجی با طلای اصل ایرانی چیست؟


مهم ترین عاملی که طلای ایران را از طلای خارجی متمایز می کند طراحی و ظرافت آن است. زنجیر طلا مردانه ساخته شده از طلای خارجی توسط متخصصین و با تجهیزات پیشرفته مدرن و طراحان خلاق.ماهرانه ساخته شده است، مطمئنا ظرافت و کیفیت بیشتری دارد و طراحی آن چشمگیرتر است.علاوه بر این، تجهیزات پیشرفته چندین مدل را برای برش ایجاد می کنند.در مورد نقره هم همینطور است. نقره خارجی با توجه به ضخامت نقش جواهر درست می شود که دقیقاً مشابه نقش طلایی آن است.

 

رنگ و برندهای پر طرفدار زنجیر طلای مردانه


زنجیر طلای سفید مردانه، زنجیر طلای زرد و زنجیر رزگلد سه رنگ اصلی هستند. بهتر است رنگ زنجیر را با توجه به رنگ پوست و سایر لوازم جانبی انتخاب کنید. برندهای مختلفی انواع مختلفی از زنجیر طلای مردانه را طراحی و تولید کرده اند که از جمله آنها می توان به مدل های زنجیر طلا مردانه ایتالیایی مانند زنجیر مردانه طلای کارتیه یا سپاهان، مایا ماهک، آی جواهر، مایو گلد، ایگلیمه و ... اشاره کرد. قیمت زنجیر کارتیه طلای مردانه بر اساس هزینه تولید و سایر موارد مانند وزن زنجیر می باشد و یکی از معتبرترین گزینه ها می باشد.

 

اخرین کلام

 

تعداد زیادی زنجیر طلا برای مردان وجود دارد. هنگام انتخاب اینکه کدام یک برای شما مناسب است
• سبک (باکس و کاتیه  و غیره)
• نوع (گردن یا دست)
• محاسبه (اندازه بر حسب گرم و طلا) اگر به دنبال انتخابی جذاب و مناسب هستید، از فروشنده کمک بخواهید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

جدیدترین مدل های زنجیر طلا

زنجیر طلا از جمله اکسسوری هایی است که از قدیم بین خانم ها و آقایان محبوب بوده. امروزه جدیدترین مدل های زنجیر طلا در بازار طلا و جواهر وجود دارد که متناسب با هر استایلی قابل استفاده است.

زنجیر طلا

زنجیر طلا از حمله اکسسوری های جذاب بین خانم ها و آقایان است که نی توان گفت تقریبا همه خانمها و اکثر آقایان از آن استفاده می کنند. زنحیر طلا در ابعاد و ضخامت های مختلف متناسب با سلیقه افراد وجود دارد و به صورت تک یا همراه با پلاک‌ استفاده می شود.

زنجیر

در گذشته زنجیر جایگزینی برای طناب بود و زنجیر های ظریف اغلب برای کارهای ساده مانند کشیدن آب از چاه ها و زنجیر های محکم تری برای کار هایی که نیاز به استحکام بیشتری داشت مانند لنگر کشتی استفاده می شد و کار زیادی نمی برد. زمانی که زنجیر راه خود را به تولید جواهرات باز کرد. در ابتدا زنجیر به صورت دستی ساخته می شد اما امروزه بیشتر طرح های مدرن با دستگاه های مخصوص تولید می شود و استفاده از زنجیر در ساخت گردنبند و دستبند نیز فراوان بوده و طرفداران خود را دارد و با گذشت زمان زنجیره های مختلفی طراحی و ساخته و برای کار های مختلف ایجاد شده است.

طرحهای جدید زنجیر طلا

بسیاری از طرح های زنجیره ای منحصر به فرد به رنگ طلایی وجود دارد که می توانید از مجموعه آنلاین طرح های زنجیره ای جدید ما انتخاب کنید. زنجیر طلای 22 عیار تخصص ملورا است و همچنین می‌توانید طرح‌های زنجیر طلای 18 عیار را به‌صورت آنلاین انتخاب کنید. یک مدل زنجیر بلند طلا، زنجیر طلای کوتاه دخترانه، طرح های زنجیر طلای میخ دار برای گردنبند زنانه و بسیاری از طرح های انحصاری دیگر به عنوان زنجیر طلای زنانه. طرح های ما در زنجیر طلا به صورت آنلاین چشم نواز است و شما عاشق پوشیدن آنها خواهید شد. گروه طراحان و مدیران کافه طلا خود را متعهد به طراحی و تهیه زیباترین و جدیدتریم زیورآلات کردهاند. حتی می‌توانید یک انگشتر زیبا را با زنجیر طلایی ما با طرح‌های قفل دار جفت کنید و هر جا که می‌روید آن را با ظرافت حمل کنید.

معرفی انواع زنجیر طلا

زنجیر طلا از آن دست جواهراتی است که محبوبیت زیادی دارد و مدل‌های آن تقریبا هرگز از مد نمی‌روند. بااین‌حال خرید آن به‌همین‌راحتی نیست و نکات زیادی وجود دارد که باید درنظر بگیرید. ازآنجاکه طلا فلزی گران‌قیمت است، باید تمام جوانب را برای خرید آن در نظر داشته باشید.

تشخیص زنجیر طلا از بدل

روش های مختلفی برای تشخبص زنجیر طلا از بدل وجود دارد مانند استفاده از آمونیاک، سنگ محک و ... که در این مقاله به توضیح کامل می پردازیم.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد