مدل های زیبا از گردنبند طلا برای تازه عروس ها
  • 2023-04-16

مدل های زیبا از گردنبند طلا برای تازه عروس ها

در برپایی یک جشن عروسی خوب و با شکوه خرید سرویس طلا برای تازه عروس ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این بین خرید گردنبند طلا نیز از جمله وسایل ضروری برای تازه عروس ها محسوب می شود چرا که گردنبند طلا در استایل عروس تاثیر زیادی خواهد داشت و از طرفی موجب زیبایی و جذابیت او خواهد شد.

 

البته با مدل های متنوع گردنبند طلا در بازار انتخاب و خرید با دو دلی و سردرگمی همراه خواهد بود. البته با توجه به مدل های متنوع آن در بازار می توان بیان کرد که طرح و مدل گردنبند طلا از یک هماهنگی زیبایی برخوردار هستند و از طرفی با رنگ پوست، مدل لباس، سلیقه و از همه مهمتر بودجه متناسب می باشند. البته مدل های زیبایی از گردنبند طلا برای تازه عروس ها در بازار موجود است که هر عروس خانمی با توجه به سلیقه ای که دارد می تواند زیباترین مدل آن را خریداری کند. با توجه به اهمیت موضوع گردنبند طلا برای تازه عروس ها، ما در این مطلب به مدل های زیبا از گردنبند طلا برای تازه عروس ها خواهیم پرداخت.

گردنبند طلا

 

گردنبند یکی از اجزای مهم سرویس طلا به حساب می آید که در برخی موارد تازه عروس ها تمایل دارند آن را به صورت تکی انتخاب کنند. مدل های زیبایی از گردنبند طلا در بازار موجود است که هر کدام دارای طرح های متنوعی هستند. برخی از گردنبندها با سنگ های زیبا و قیمتی  همچون یاقوت، الماس، زبرجد، فیروزه و ..... تزئین شده اند. گردنبندهایی که دارای سنگ های قیمتی هستند درخشش فوق العاده زیبایی دارند و از همه مهمتر موجب جذابیت بیشتر استایل تازه عروس ها نیز خواهند شد. 

 

مدل های  جدید گردنبند تازه عروس ها

 

گردنبندها طرح ها و مدل های متنوعی دارند که هر کدام با توجه با توجه به سلیقه های افراد طراحی شده اند. ما در ادامه به برخی از مدل های جدید گردنبند طلا اشاره خواهیم کرد و توضیح مختصری در مورد ویژگی های هر یک بیان خواهیم کرد.

 

گردنبند ساده 


گردنبند ساده از جمله زیباترین و جدیدترین مدل های پر طرفدار در بازار است که جذابیت خاصی دارد و به وسیله الماس هایی به شکل قطره یا اشک تزیین شده اند. البته الماس های بکار رفته در این مدل گردنبند درخشش فوق العاده زیبایی دارد و این هم به خاطر برش الماس هایی است که با مهارت زیبایی در آن کار شده است.

 

گردنبند خوشه‌ای


گردنبند خوشه ای را می توان بر روی یقه پوشیده و باز هر لباسی استفاده کرد در واقع این مدل گردنبند با طرح خوشه ای مانندی که دارد اگر با ست گوشواره و انگشترش پوشیده شود ظاهر زیبا همچون ملکه ها را به تازه عروس ها می دهد. البته یکی از ویژگی های مهم گردنبند خوشه ای این است که می توان آن را با مدل های دیگر لباس نیز ست کرد.

گردنبند با الماس حاشیه‌ای

 

گردنبند با الماس حاشیه ای یکی از مدل های زیبا گردنبند طلا برای تازه عروس ها است که الماس های زیبایی در آن کار شده است. این مدل از گردنبند به زیبایی هر چه تمام گردن را پوشش می دهد و تاثیر فوق العاده زیبایی در درخشش هر چه تمام تر تازه عروس ها دارد.

 

گردنبند جواهر برلیان

 

گردنبند جواهر برلیان در بین مدل های جدید گردنبند طلا برای تازه عروس ها محبوبیت بالایی دارد به این دلیل که از ظرافت خاصی برخوردار است و از طرفی دارای نگین ها و سنگ های قیمتی است که هر کدام درخشش فوق العاده زیبایی هستند.

 

گردنبند طلا

 

گردنبند چوکر الماس


این مدل از گردنبند طلا دارای الماس های برش خورده به شکل گلابی، گرد و مارکیز می باشد که هر کدام از این الماس ها جذابیت خیره کننده ای به گردنبند می دهند. البته این مدل از گردنبند بیشتر مورد پسند تازه عروس های شیک پوش است که مایل هستند با پوشیدن یک گردنبند طلا به زیبایی در جشن بدرخشند. در ادامه نیز به بهترین مدل های زیبا گردنبند طلا برای تازه عروس ها اشاره خواهیم کرد.

 

بهترین گردنبند طلا برای تازه عروس ها

 

علاوه بر خرید لباس و آرایش عروس، خرید جواهرات نیز از بخش های مهم برای برگزاری جشن عروسی است. هر عروس خانمی سزاوار زیبایی و درخشیدن را در جشن عروسی خود دارد و می توان با انتخاب زیباترین و بهترین گردنبند طلا در جشن عروسی خود به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشد. در ادامه برخی از بهترین گردنبندهای طلا را بیان خواهیم کرد.

 

گردنبند طلا طرح قلب

 

همان طور که همه می دانیم طرح قلب نشانگر عشق و دوست داشتن است و عشق بین دو طرف را نشان می دهد. انواع متنوعی از گردنبند طلا در بازار موجود است که هر کدام طرح ها و مدل های متنوع و زیبایی دارد. در این بین گردنبند قلب  نیز یکی از مدل های زیبا است که دارای نگین و سنگ های قیمتی درخشانی می باشد که طرح قلب را به زیبایی نشان می دهد.

 

گردنبند طلا مرواریدی و شبه مروارید صدفی


برای تازه عروس خانم های که مایل هستند گردنبند خود را همواره بر گردن داشته باشند و در هر مواقعی آن را بپوشند، گردنبند طلا مراوریدی انتخاب خوبی می باشد. البته سلیقه در زمان انتخاب حرف اول را می زند به این خاطر که برخی از تازه عروس ها تمایل به انتخاب جواهرات ساده تری را دارند و برخی نیز مایل هستند جواهرات با طرح مروارید را بپوشند و عده ای نیز دوست دارند جواهرات آن ها زرق و برق بیشتری داشته باشد.

 

گردنبند طلا چند لایه

 

گردنبند طلا چند لایه نیز از جمله مدل های زیبایی گردنبند طلا برای تازه عروس ها است. انتخاب و خرید گردنبند طلا باید با دقت زیادی انجام شود چرا که هر گردنبندی متناسب با یک نوع یقه لباس خواهد بود. به عنوان مثال برای یقه های خیلی باز بهتر است گردنبند طلا چند لایه انتخاب شود چراکه این گردنبند به خوبی فضای خالی بین گردن را پوشش می دهد. این مدل از گردنبند طلا با آویزهای ظریف و سبک و با مهره های زیبا تزیین شده اند که جذابیت بی نظیری دارند.

 

گردنبند طلا جسورانه

 

گردنبند طلا جسورانه بیان گر اصل و قاعده کلی در مد است در واقع اصول پیش رفتن با مد این است که برای لباس ساده باید از جواهرات پر زرق و برق استفاده کرد و  اگر لباس عروس شلوغ و زرق و برق زیادی داشته باشد بهتر این است که گردنبند طلا ساده و شیک تر را انتخاب کرد.

 

گردنبند طلا سه بعدی

 

یکی از مدل های زیبا و منحصر به فرد در انتخاب گردنبند طلا، گردنبند طلا سه بعدی است که طرح زیبا و خاصی دارد و به زیبایی هر چه تمام تر در جمع می درخشد. 

 

گردنبند طلا بی نهایت


یکی از مدل های پر طرفدار  طی سالهای خیر گردنبند طلا بی نهایت است که طرح و مدل زیبایی دارد و نشان از عشق ابدی بین طرفین می باشد که البته این مدل از گردنبند طلا توجه زیادی از تازه عروس ها را به خود جلب می کند.

 

 
گردنبند طلا آبی رنگ

 

گردنبند طلا آبی رنگ نیز یکی از عمده ترین جواهراتی است که جذابیت خاصی دارد و استایل زیبایی در جشن عروسی به تازه عروس می بخشد.

 

راهنمای خرید گردنبند طلا برای تازه عروس ها

 

راهنمای خرید گردنبند طلا برای تازه عروس ها


یکی از مهمترین جواهراتی که بیش از همه خود را نشان خواهد داد گردنبند طلا است که استایل زیبایی به تازه عروس ها می بخشد و زیبایی آنها را دو چندان خواهد کرد.البته هر کدام از گردنبند طلا نیز دارای مدل هاو طرح های متنوعی است که هماهنگ بودن آن با لباس و اندام تازه مسلماً جذابیت خاصی به تازه عروس ها می بخشد.


در زمان خرید هر وسیله ای نیاز به در نظر گرفتن برخی از نکات است البته خرید گردنبند طلا هم با توجه به اهمیت بالایی که دارد از این قاعده مستثنی نیست بلکه باید در زمان خرید آن به برخی از نکات مهم توجه داشته باشید.

 

سایز  گردنبند


سایز گردنبند یکی از نکات مهم و قابل توجه در زمان خرید گردنبند است بهتر است با توجه به سلیقه خود در پوشیدن گردنبند کوتاه یا بلند اقدام به خرید گردنبند طلا کنید. اگر گردن باریک و بلندی دارید بهترین گزینه انخاب گردنبند کوتاه است. البته برای افرادی که گردن کوتاهی دارند بهترین انتخاب گردنبندهای بلندتر به صورت زنجیری است. در واقع این افراد با انتخاب گردنبندهای بلندتر می توانند گردن خود را بلندتر نشان دهند. برای افرادی که گردن متوسطی دارند دامنه انتخاب باز است و می توانند از هر دو مدل انتخاب کنند.

 

نوع و فرم صورت


نوع و فرم صورت نیز از جمله مواردی است که در زمان خرید گردنبند باید به آن توجه داشته باشید.برای صورت های قلبی گردنبندهای کوتاه مناسب تر است البته برای فرم صورت کشیده گردنبندهای زنجیری با طول 40 الی 45 نیز مناسب می باشد.

 

تناسب طول گردنبند با لباس


بهتر است متناسب با طول گردنبند با لباس، گردنبند مورد نظر را انتخاب کنید. در رابطه با همین موضوع بهتر است برای لباس های یقه باز از گردنبند خیلی کوتاه و برای لباس هایی که یقه معمولی نیز دارند گردنبندهای 45 سانتی متری انتخاب شوند.


سخن پایانی


گردنبد یکی از اجزای مهم سرویس طلا به حساب می آید که در برخی موارد تازه عروس ها تمایل دارند آن را به صورت تکی انتخاب کنند. مدل های زیبایی از گردنبند طلا در بازار موجود است که هر کدام دارای طرح های متنوعی هستند. برخی از گردنبندها با سنگ های زیبا و قیمتی  همچون یاقوت، الماس، زبرجد، فیروزه و ..... تزیین شده اند. 


انتخاب یک گردنبند زیبا و شیک  ظاهری جذاب تر به استایل تازه عروس می بخشد در حقیقت انتخاب گردنبند زیبا و خاص نیاز به دقت بالا و در نظر گرفتن برخی از نکات مهم و ضروری است. 
گردنبندها طرح ها و مدل های متنوعی دارند که هر کدام با توجه به سلیقه های افراد طراحی شده اند.

علاوه بر خرید لباس و آرایش عروس، خرید جواهرات نیز از بخش های مهم برای برگزاری جشن عروسی است. هر عروس خانمی سزاوار زیبایی و درخشیدن را در جشن عروسی خود دارد و می توان با انتخاب زیباترین و بهترین گردنبند طلا در جشن عروسی خود به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشد. ما در این مقاله سعی کردیم مدل های زیبایی از گردنبند طلا را بیان کنیم تا شما با بهره گرفتن از محتوای این متن بتوانید بهترین و زیباترین گردنبند را برای خود خریداری کنید.

 
: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

گردنبند طلا از گذشته های دور یکی از پر استفاده ترین نوع زیورآلات محسوب می شود، به طوری که در گنجینه های یافت شده توسط باستان شناسان، همیشه گردنبندهای طلا بخش بزرگی از آن گنج را تشکیل می دهند. همچنین این نوع از جواهرات در بین خانم ها بسیار مورد توجه است.

گردنبند طلا یکی از اکسسوری های مورد علاقه افراد مخصوصا خانم ها است. طول گردنبند هنگاه خرید اهمیت بسزایی دارد و باید متناسب با مدل گردنبند و استایل فرد انتخاب شود.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد