قیمت رکاب انگشتر طلا زنانه
  • 2022-10-21

قیمت رکاب انگشتر طلا زنانه

انگشتر به عنوان یکی از اکسسوری های  پرطرفداران  می باشد.

یکی از مواردی که اغلب در زمان خرید به آن توجه دارند رکاب انگشتر عقیق می باشد . رکاب های انگشتر در دو نوع زنانه و مردانه طلا در بازار یافت می شوند که به علت  طراحی خاص نظر خریداران زیادی را جلب خود می نماید .امروزه  انواع مختلفی از رکاب انگشتر در بازار یافت می شود .

یکی از مهمترین اجزا انگشترهای سنگ و نگین دار می باشند  که می توانند تاثیرات معجزه آسایی در زیبایی ظاهری آن ها داشته باشند. در واقع می توان  رکاب های انگشتر به شکل ماشینی و یا دست ساز به بازار ارائه می شوند بنابراین به این دلیل که تنوع بسیار بالایی دارند و افراد می توانند بر اساس سلیقه شان اقدام به خرید کنند.

رکاب انگشتر قسمتی است که سنگ عقیق یا سنگ فیروزه بر روی آن قرار می گیرد این رکاب ها از سایزها و اندازه های گوناگونی برخوردار هستند و افراد می توانند بر اساس سایز انگشت خود بهترین نوع رکاب را سفارش دهند. رکاب انگشتر زنانه طلا با توجه به نوسانات موجود در بازار از قیمت های مختلفی برخوردار بوده  که همواره سفارش با کمترین هزینه از درخواست های اصلی مشتریان می باشد.

قیمت انواع رکاب انگشتر طلا زنانه بستگی به نوع و وزن آن دارد که در ادامه به انواع رکاب انگشتر طلا و قیمت آن اشاره می کنیم با ما همراه باشید.

 

رکاب انگشتر چیست؟

همانطور که بیان کردیم رکاب انگشتر به آن قسمتی از انگشتر گفته می شود که نگین یا سنگ روی آن قرار می گیرد.

برای ساخت انواع انگشتر جواهرو یا نگین دار ابتدا باید رکاب مناسب آن را طراحی کرد.

مدل های رکاب انگشتر متنوع هستند و در زیبایی انگشتر نقش بسزایی دارند. طراحی گوناگون رکاب‌ها این امکان را به شخص می دهد تا با هر سلیقه ای رکاب مورد پسند خود را انتخاب کند.

طرح و اندازه رکاب ها به ما امکان ست کردن چند انگشتر کنار همرا می دهد. معمولا رکاب های ظریف برای بانوان و رکاب های پهن تر برای انگشترهای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.این رکاب ها به صورت دستی و ماشینی ساخته می شوند که نوع دست ساز آن گران تر و با ارزش تر است.انجام برخی از فعالیت ها مانند قلم زنی، سیاه قلم و آینه کاری جلوه بیشتری به رکاب می دهد.

 

رکاب انگشتر | انگشتر طلا | رکاب نقره | رکاب طلا | رکاب انگشتر عقیق |

 

رکاب انگشتر کدام قسمت از انگشتر است؟

هر یک از زیورآلات، ساختمان خاص خود را دارند و هر کدام از بخش‌های آن نقش مهمی در زیبایی و جلوه آن طلا و جواهر ایفا می‌کند. انگشتر طلا نیز از این قاعده مستثنی نیست و بخش‌های مختلف آن از جمله حلقه، نگین و رکاب آن هر یک در مدل و نمای انگشتر موثر هستند. بخش نگین و حلقه انگشتر به آسانی قابل تشخیص هستند، اما منظور از رکاب انگشتر کجاست؟

به قسمتی از انگشتر که نگه‌دارنده نگین انگشتر است و به نوعی به عنوان پایه عمل می‌کند، رکاب انگشتر گفته می‌شود. هرچند بسیاری از از افراد کل بدنه انگشتر را رکاب به حساب می‌آورند اما در اکثر موارد، قسمت طرح و نقش‌دار انگشتر که حامل سواری زیبا، یعنی نگین انگشتر است به عنوان رکاب در نظر گرفته می‌شود.

انواع رکاب انگشتر با ذوق و سلیقه هنرمندان طراحی و ساخته می‌شوند و این قسمت از انگشتر به جلوه نگین آن کمک بسیاری می‌کند.

 

انواع رکاب از نظر جنس و رنگ

همان‌طور که اشاره شد، پیشینیان هم با نیم نگاهی به آینده و در جهت کمال و رشد صنعت و هنر، از فلز برای ساخت انواع رکاب بهره می‌بردند. رکاب‌هایی از جنس چوب، هیچ‌گاه به محبوبیت رکاب‌های فلزی نرسید. فلز با استحکام و دوام بسیار، جنس‌های متفاوت و قابلیت درخشش و خودنمایی توانست رقیب خود، چوب را کنار بزند.

اما فلزات گوناگونی در ساخت انواع رکاب کاربرد دارند؛ فلزاتی که از گذشته تاکنون از محبوبیت آن‌ها کاسته نشده و به ترتیب اهمیت شامل: طلا، نقره، برنز، مس و برنج بوده است.

از فلزات جدید و گرانبهایی که قدمت تاریخی ندارند، اما بسیار پر ارزش محسوب می‌شوند، می‌توان به پلاتین و تیتانیوم اشاره کرد. گرچه قدمت استفاده از پلاتین برای ساخت جواهرات از سه قرن تجاوز نمی‌کند و تیتانیوم محصولی کاملاً تکنولوژیک و نوین بوده و ردپایی از آن در تاریخ مشاهده نمی‌شود.

 

 

انواع رکاب انگشتر

 

1-انگشتر با داشتن رکاب فیلی
رکاب فیلی یکی از رکاب های ساده و پر استفاده ترین رکاب در صنعت ساخت انگشتر است که قیمت آن متناسب با وزنش مشخص می شود.
2- انگشتر با داشتن رکاب چنگی
رکاب چنگی دارای دو یا چهار چنگ می باشد که به آن رکاب چنگی می گویند که معمولا سنگین است و قیمت بالایی دارد.
3-انگشتر با  داشتن رکاب حصیری
 به طرح هایی که با استفاده از اره کاری بر روی رکاب زده می شود رکاب حصیری می گویند
4-انگشتر با داشتن رکاب اشکی
رکاب اشکی با اره کاری ماهرانه روی رکاب  به دست می اید. و هرچه تراشکار مهارت بیشتری داشته باشد رکاب انگشتر زیباتر و گرانتر خواهد بود.
5-انگشتر با داشتن رکاب جواهری
رکاب جواهری انگشتر هایی هستند که دارای نگین های زیبا هستند و معمولا از این رکاب استفاده می شود و زیبایی دو چندانی به انگشتر می دهد
6-انگشتر با قلم زنی
از معمولی ترین مدل های رکاب می باشدکه به ایجاد طرح و نقش خاص روی رکاب می گویند. این قلم زنی به شکل برجسته و یا فرو رفته هستند و همچنین نیازمند تجربه بالایی هستند
7-انگشتر با داشتن  سیاه قلم
زمانی که شخص می خواهد روی رکاب طرح و یا نوشته ای بگذارد، به خاطر افزایش وضوح طرح از سیاه قلم استفاده می کند. سیاه قلم در واقع نوعی رزین است که روی رکاب انگشتر قرار می گیرد.
 

 

انواع رکاب انگشتر | رکاب زنانه | رکاب مردانه | رکاب انگشتر | انگشتر طلا |

انواع انگشتر طلای زنانه 

 

انگشترهای طلای زنانه  به دو بخش انگشتر نگین‌دار و انگشتر بدون نگین تقسیم می شود که هر کدام قیمت مشخصی دارد.


الف-انگشتر طلا زنانه نگین‌دار
انگشترهای زنانه نگین‌دار علاوه بر طلایی که برای رینگ و دور حلقه آن استفاده می‌شود، دارای نگین‌های گوناگون در سطح انگشتر است.

این نگین‌ها می‌توانند انواع سنگ‌های قیمتی مانند الماس، یاقوت، برلیان و … باشند و یا نگین‌های اتمی یا دست‌ساخته را در برگیرند. انگشتر زنانه نگین دار علاوه ‌بر قیمت رینگ طلا، با قیمت سنگ‌ها مقایسه می‌شود. هر سنگ قیمت های خاص خودش را دارد که با توجه به ارزش آن زیاد و یا کم می‌شود.


ب-انگشتر طلا بدون نگین
انگشتر طلا زنانه بدون نگین انگشتری است که روی آن هیچ¬گونه سنگ و یا نگینی وجود ندارد. این انگشترها غالبا به صورت یک رینگ ساده و یا همراه با تراش‌های کوچک و بزرگ هستند. تمام وزن و قیمت انگشتر بدون نگین با طلا حساب می‌شود.

 

چطور انگشتر طلا زنانه مناسب خود را انتخاب کنیم

 

-توجه به مدل انگشتان دست

 

اولین و مهم‌ترین کار برای انتخاب انگشتر، توجه به مدل انگشتان دست است.

اگر شخص انگشت‌های باریک و کشیده دارد انگشترهای ظریف یا رینگ‌های باریک با نگین‌های ریز و کوچک برای او مناسب است.

انگشترهای پهن، برجسته و یا با نگین‌های بزرگ، بر روی دست‌های لاغر و انگشتان ظریف مناسب و زیبا نیستند.

اگر شخص انگشتان عریض، تو پر و کوتاه دارد انگشترهای بزرگ با نگین‌های درشت‌تر و یا نگین مستطیلی مناسب است و اگر انگشتان کوتاهی دارد  بهتر است نگین‌های اشکی و یا لوزی شکل را انتخاب کند تا زیبایی دستش چند برابرشود.

 

- توجه کردن به درون انگشتر


اگر شخص قصد خرید انگشتر طلا زنانه را دارد ، باید به دیواره داخلی انگشتر دقت کند. انگشترهایی که یک تکه و تو پُر هستند مناسب‌ترند.اما انگشترهایی که از درون ناپیوستگی و ناهمواری دارند انگشت شخص را اذیت می‌کند و جای آن می ماند.


-دقت کردن به سایز حلقه

 

زیبایی یک انگشتر به اندازه بودن آن است. شخص نباید انگشتر‌های تنگ و یا گشادتر از انگشتان خود انتخاب کند. انگشترهایی که سایزی کوچک‌تر از انگشت دارد روی انگشتان جا می‌اندازد و موجب می‌شود که دستان شخص متورم شود.

هنگامی که انگشتر بزرگتر از سایز خرید می شود، همیشه در انگشتان می‌چرخد و ممکن است گم شود. پس بهتر است که شخص آن را کاملا اندازه انگشتان خود انتخاب و خریداری کند.
 

انواع انگشتر طلای زنانه | انگشتر | ظریف | انگشتر طلا ظریف | انگشتر مردانه |

 

- دقت کردن به پایه انگشتر

 

1-پایه چنگه‌ای

یکی از زیباترین پایه‌های انگشترها، پایه چنگه‌ای است. این پایه در انگشترهایی که تک نگین هستند کاربرد دارد و جلوه و زیبایی نگین آن را به نمایش می کشاند. زمانی که شخص انگشتری را با پایه چنگه‌ای انتخاب می‌کند، بیشترین قسمت توجه اشخاص به نگین انگشتر است تا به رکاب آن. برای این نوع انگشترها، از نگین‌های گران‌قیمت مانند الماس و برلیان استفاده می‌شود. باید دقت کرد که به خاطر برآمدگی پایه چنگه‌ای، احتمال گیر کردن آن به سطح پارچه و لباس‌ها وجود دارد.


2-پایه چنگه‌ای V شکل

اگر از بالا به این نوع پایه نگاه کرد، شبیه به V است. پایه چنگه‌ای برای نگهداری کردن از سنگ‌های قیمتی زاویه‌دار بسیار مناسب است. چرا که اضافه های کوچک آن کاملا روی زاویه نگین را می‌پوشاند و از آن محافظت می‌کند.

3-پایه خوشه‌ای

پایه‌های خوشه‌ای یکی از زیباترین و پرطرفدارترین پایه‌ها در میان انگشترهای طلا است. در این پایه نگین‌های کوچک و ریز همانند الماس به شکل ها و طرح‌های گوناگون کنار یکدیگر قرار می‌گیرند‌.


4-پایه کانالی

زمانی که شخص پایه کانالی را برای انگشتر خود انتخاب می‌کند به حفظ و نگهداری نگین‌های روی انگشتر کمک می کند. در این نوع پایه، نگین‌های گرد به صورت مرتب و صف مانند کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و نگین‌ها را در مقابل انواع ساییدگی و ضربه ها محافظت می‌کند.


5-پایه دیواره‌دار و نیمه دیواره

این نوع پایه به دو دسته دیواره‌دار و نیمه دیواره وجود دارد. پایه دیواره‌دار اطراف نگین را احاطه می‌کند. اما پایه نیمه دیواره، فقط نیمی از نگین را احاطه می کند.


6-پایه تراز

در انگشترهایی با پایه تراز، رکاب انگشتر و نگین‌ها در یک سطح قرار دارد و تنها برجستگی نگین‌ها مشاهده می‌شود. در این نوع پایه درخشندگی نگین‌ها کم است و رینگ و دیواره انگشتر بیشتر مشاهده می‌شود.


7-پایه مهره‌ای

در انگشتر پایه مهره‌ای، نگین‌ها با فاصله از همدیگر قرار می‌گیرد. هر چقدر وزن نگین‌ها کمتر و در اندازه های گوناگون باشد، زیبایی بیشتری دارد. نگین‌های این پایه اغلب از میان نگین‌های درشت ‌تر و برجسته ‌تر انتخاب می‌شود.

 

-توجه کردن به رنگ انگشتر

 

رنگ طلای انگشتر، علاوه‌ بر آن که با توجه به علاقه و سلیقه اشخاص انتخاب می‌شود، به نوع لباس‌ها و رنگ پوست هم بستگی دارد. انگشتر طلا سفید برای افراد سفید پوست، انگشتر طلا زرد برای افرادی با پوست‌های برنزی و انگشتر رزگل برای پوست‌های گندمگون مناسب است. 

 

 

حلقه | انگشتر | رکاب حلقه | انگشتر طلا | انگشتر نقره |

 

انگشتر طلا زنانه با جواهر یا بدون جواهر زیبا هستند؟

 

یکی از مشکلاتی که زمان خرید انگشتر طلا زنانه وجود دارد خرید انگشتر با جواهر یا بدون جواهر است.
برخی افراد فکر می کنند طلا همیشه ارزش بالاتری نسبت به سنگ‌ها و جواهرات قیمتی دارد، انگشتر طلای بدون نگین را انتخاب می‌کنند.

اما خرید جواهرات هم نکاتی دارد که اگر به آن توجه شود، نه‌تنها ارزش پول شخص به خوبی حفظ می‌شود، بلکه ممکن است بسیار بیشتر از مبلغی که پرداخته ‌است سود کند.

سنگ های قیمتی مثل الماس، یاقوت، مروارید، عقیق و … با توجه به نوع برش و میزان خلوص می تواند موجب افزایش قیمت در آینده بشوند. اما سنگ های اتمی و دست ساز نمی توانند.


نکته قابل توجهی که می‌توان در این زمینه تعیین کننده باشد، نوع کاربری انگشتر زنانه است.

آیا قصد زنان خرید انگشتر مهمانی است، یا انگشتر روزمره، و یا حلقه ازدواج؟

به شکل کلی انگشتر هایی که با نگین هستند آسیب پذیر تر از انگشتر های بدون نگین هستند. این نگین ها ممکن است از رکاب خود جدا شوند، و یا ممکن است به لباس گیر کند و موجب صدمه زدن به آن شود. سنگ های رنگی می‌تواند گزینه مناسبی برای ست کردن با لباس های شخص باشد، به شرطی که زمان انتخاب رنگ نگین انگشتر به این مساله توجه شود.

 

نکات مهم در تعیین قیمت انگشترهای طلای زنانه 

 

1-طلای دست دوم


طلای دست دوم بدون اجرت فروخته می‌شود و قیمت کل آن نسبت به طلای نو کمتر است. اما از سوی دیگر قدرت انتخاب شخص خیلی کمتر از طلای نو است. با توجه به طبیعت دست دوم بودن آن، ممکن است طلای خریداری شده آسیب ببیند یا کج شود یا کدر شود.


2-انگشتر همراه با نگین جواهر
جواهرات و سنگ‌های قیمتی روی انگشتر طلا، قیمت آن را بالا و پایین می‌کند. وجود جواهرات و سنگ‌های قیمتی مانند برلیان، الماس و یاقوت، قیمت پایانی طلا را بالا می‌برد. انگشترهایی با نگین‌های اتمی و یا انگشترهای بدون نگین،  دارای قیمت پایینی هستند.


3-سرمایه‌گذاری

برخی افراد علاقه دارند که به وسیله خرید کردن طلا و تبدیل پول خود به کالای با ارزش و قیمتی، سرمایه‌گذاری کنند. برای خرید کردن انگشتر طلا به خاطر پس‌انداز کردن، بهتر است انگشترهای بدون نگین و سنگ آن  انتخاب شود. این کار در زمان فروش طلا به نفع شخص است. زیرا وزن سنگ‌ها زمان فروش طلا، از وزن کلی انگشتر کم می‌شود.


4-حلقه عروسی


انگشتر حلقه در انواع و مدل‌ها و طرح‌های ساده یا پرنگین وجود دارند. به طور کلی، انگشترهای حلقه که به شکل ست به فروش می‌رسند قیمت کمتری نسبت به حلقه‌های تکی دارند.

 

| انگشتر طلا  | انگشتر ظریف | انگشتر نقره | انگشتر نگین دار | انگشترهای طلای زنانه

  

کدام سنگ ها در بین خانم های ایرانی محبوبیت بیشتری دارند؟

علاقه به سنگ های قیمتی و گرانبها از گذشته تا به امروز در بین زنان و دختران طرفداران زیادی داشته و خانم ها با شنیدن نام برلیانس، زمرد، یاقوت و الماس هیجان زده و مسرور نمی شوند.

در سال‌های اخیر، با توجه به ترجمه‌های کتاب‌ها و مجلات خارجی، گرایش دختران جوان به سمت سنگ‌های خاص مانند سنگ تولد که سنگ‌هایی از خانواده‌هایی مانند کوارتز، باریت و غیره هستند، افزایش یافته است و خیلی هم گران‌قیمت نیستند.

اما زنان در میانه راه هستند و زنان که بزرگتر از دختران جوان هستند برای جواهراتی مانند الماس و یاقوت بیشتر ارزش قائل اند و انگشترانی خریداری می کنند که این سنگ ها در وسط آن به کار گرفته شده باشد و شما کمتر بانوی می بینید که انگشتر به دست داشته باشد و از سنگ های گرانبها در آن  استفاده نشده باشد.

بیشتر مردم فقط چهار سنگ را می شناسند؛ عقیق و فیروزه، زمرد و الماس. این چهار سنگ نزدیک به 95 درصد از بازار سنگ ایران را به خود اختصاص داده اند. به عنوان مثال، یک زن ایرانی ترجیح می دهد یک انگشتر یاقوت زیبا داشته باشد تا انگشتر همرنگ سنگ "اسپیلکنت" که زیبایی یکسان اما قیمت کمتری دارد. اگر در خارج از کشور، مردم انواع زیورآلات را با انواع سنگ می خرند.

تشخیص الماس و سایر سنگ های قیمتی یک بحث علمی و تخصصی است و حتی افرادی که سال ها در این زمینه کار کرده اند در تشخیص اشتباه می کنند.

علاوه بر برخی بازاریابان دلسوز که صادقانه جواهرات را به مردم می فروشند، برخی از سودجویان نیز از فرصت استفاده می کنند و سنگ های قیمتی را به نام زمرد، الماس، یاقوت به مشتریان می فروشند و مشتری نمی داند که آیا این اصل است یا نه. اما فروشنده باید در ازای پولی که می‌گیرد همان سنگ را تحویل دهد.

بهترین سنگ متعلق به کدام کشور است؟

هر سنگ دارای فرمول شیمیایی و ساختار کریستالی خاص خود است و در شرایط دما و فشار در عمق معینی از زمین تشکیل شده است. این شرایط ممکن است برای یک نوع سنگ ایجاد شده باشد و نه نوع دیگر، بنابراین هر معدن و هر لایه از زمین منشأ یک سنگ خاص است و البته سنگ هایی مانند کوارتز در اکثر کشورها یافت می شود، اما برخی از سنگ ها هستند. مخصوص مناطق خاص مثلا فیروزه مختص ایران است یا همانطور که می دانید الماس آفریقایی شهرت جهانی دارد. علاوه بر این، سیرالئون، کنیا، آفریقای جنوبی، افغانستان و برزیل نیز معادن خوبی دارند.

رکاب انگشتر عقیق زنانه

امروزه با توجه به تفاوتی که در سلیقه افراد وجود دارد ، انواع مختلفی از رکاب انگشتر عقیق زنانه در بازار یافت می شود که در این میان رکاب پایه دار پرطرفدارترین و پرفروش ترین آن بوده . در این رکاب ها سر انگشتر همانند یک  تاج بلند می‌ باشد و سنگ عقیق بر روی آن قرار می گیرد .

شما می توانید پایه این رکاب ها را به شکل کوتاه و یا بلند سفارش دهید.

با استفاده از این نوع رکاب می توانید جلوه ی ویژه ای به سنگ عقیق خود دهید و زیبایی منحصر به فردی به آن ببخشید . رکاب های انگشتر زیبا مانند رکاب انگشتر مردانه در بازار وجود دارد که به شکل دست ساز طراحی و تولید شده به همین خاطر بسیار گران تر و ظریف تر از رکاب های ماشینی می باشند .

این نوع رکاب ها  به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود محبوبیت بالایی دارند و همواره توجه افراد زیادی را جلب می کنند.  رکابهایی که دست ساز هستند هیچ گونه ایرادی ندارند و لبه های آن ها کاملاً صاف و صیقلی بوده و بهترین گزینه برای انتخاب محسوب می شوند.

چگونگی  ساخت رکاب انگشتر عقیق می تواند تاثیرات بسیار زیادی در کیفیت نهایی آن داشته باشد .به طو رکلی  رکاب انگشتر باید با توجه به نوع سنگ طراحی و ساخته شود .

اغلب  رکاب هایی که با استفاده از آینه کاری، سیاه قلم و قلمزنی طراحی شده اند، بسیار با ارزش تر و زیباتر به نظر می رسند. هنرمندان زیادی در زمینه ساخت رکاب انگشتر از تجربه و تخصص بسیار زیادی برخوردار می باشند و برای افزایش کیفیت این محصولات از بهترین تجهیزات بهره برداری می نمایند که  در نهایت محصولاتی زیبا و شیک را به دست مشتریان و خریداران می رسانند.

این نوع ساخت و تبحر در طراحی  تاثیرات معجزه آسایی در تشویق و ترغیب مشتریان و خریداران برای خرید به دنبال دارد

سخن پایانی

با توجه به نوسانات موجود در بازار رکاب انگشتر زنانه طلا از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد که همواره سفارش با کمترین هزینه از درخواست های اصلی مشتریان می باشد. یکی از زیور آلات پر کاربرد در میان خانم ها مربوط به انگشترهای طلا می باشد که در این زمینه بسته به طرح های مورد پیاده سازی، شاهد این مسئله هستیم که رکاب های انگشتر طلا با انواع ظرافت های خاص خود قابل طراحی بوده و از همین رو مشتریان از قدرت خرید بالایی برخوردار خواهند بود.

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

طلای سیاه قلم در انگشتر های مردانه و زنانه و النگوهای زنانه جلوه بسیار منحصر به فردی دارد و بسیار از مردان و زنان دوست دارند که نمونه از این طلا را در گالری خانگی خود داشته باشند. انگشتر سیاه قلم ارزش بسیار بالایی دارد.

حکم پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان چیست؟ آیا می توان بدون هیچ شرایطی از این جواهرات استفاده کرد؟

انگشتر مردانه یاقوت کبود از طراحی بسیار جذابی برخوردار است که آقایان را به ظاهری آراسته و درخورد شرکت در جلسات رسمی و مهمانیهای مجلل می کند. انگشتر مردانه با رکاب طلای سفید از از رکاب و تاجی پهن برخوردار است که از مشخصه های اصلی انگشتر مردانه است.

با توجه به گرانی قیمت طلا و جواهرات، امروزه مردم به زیورآلات با جنس نقره و استیل روی آورده اند، در این مقاله می خواهیم بدانیم آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟

انگشتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع زیورآلات به خصوص در میان خانم‌هاست. البته که استفاده از انگشتر مرد و زن ندارد و تقریباً تمام افراد متأهل اگر از هیچ نوع زیورآلاتی استفاده نکنند حداقل یک انگشتر طلا به عنوان حلقه ازدواج در دستشان دارند.

طلای روس اصطلاحی است که در بسیاری از فروشگاه های طلا و سازندگان طلا و جواهر رایج می باشد. این نوع طلا تفاوت هایی با طلای زرد دارد. درصد خلوص طلای روس از طلای زرد کمتر است بدین صورت که میزان مس به کار رفته در طلای روس از طلای زرد بیشتر می باشد.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد