چگونه برای آقایان زیورآلات طلا مردانه بخریم؟
  • 2022-12-28

چگونه برای آقایان زیورآلات طلا مردانه بخریم؟

آیا به دنبال خرید زیورآلات طلا مردانه برای خود یا آن مرد خاص زندگی خود هستید و به کمک نیاز دارید؟ مطالب زیر را برای چند نکته عالی برای انتخاب جواهرات مردانه بررسی کنید.

 

آشنایی با نکات موثر در بررسی زیورآلات طلا مردانه

 

قدرت جواهرات مردانه از نظر ظاهر و احساس آنها را هرگز نباید نادیده گرفت. چه مردی باشید که برای خودتان خرید می ‌کنید و چه زنی که برای یک مرد خاص در زندگی ‌تان خرید می ‌کند، ارزش این را دارد که به خاطر داشته باشید که یک جواهر عالی می‌تواند به تکمیل لباس مردانه کمک کند. بنابراین، جواهرات مردانه اگر به صورت یک اکسسوری باشد بسیار عالی است.

 

شاید مدت ‌هاست که می ‌خواهید روی زیورآلات طلا مردانه مانند دستبند الماس مردانه یا گوشواره‌ های مشکی و یا سنجاق سینه ‌ای الماس برای مردان سرمایه‌ گذاری کنید. اگر اخیراً ازدواج کرده اید، ممکن است به دنبال خرید این زیورآلات باشید. چه برای خود یا شخص دیگری خرید کنید، می تواند تجربه دلهره آور باشد. انتخاب های زیادی وجود دارد. بنابراین در زیر قصد داریم نکاتی را برای انتخاب زیورآلات مردانه ارائه دهیم:

 

هنگام انتخاب یک دستبند، گردنبند الماس مشکی یا چیزی غیر از حلقه، ایده خوبی است که به چیزهایی مشابه نگاه کنید. به همین دلیل، الماس سیاه یک انتخاب عالی برای جواهرات مردانه است. با جواهرات یا زیورآلات شبیه الماس مشکی، احساس قدرت بیشتری به آن ها می دهید. ویژگی که اکثر آنها مردانه بودن را در نظر می گیرند.

 

- کارها را ساده نگه دارید

 

ارتباط نزدیک در نکته بالا، هنر ساده نگه داشتن زیورآلات است. جواهرات مناسب می تواند ابعاد بیشتری به ظاهری که یک مرد در تلاش است به آن دست یابد اضافه کند. به عنوان مثال گردنبندهای الماس را در نظر بگیرید. انتخاب چیزی باریک و مینیمال بسیار با کلاس تر است تا جواهرات شما همیشه مکمل هم باشند اما انتخاب این موارد باید به گونه ای باشند که هرگز ظاهر لباس شما را از بین نبرند.

 

- لایه بندی بسیار مهم است

 

در بررسی زیورآلات طلا مردانه باید بدانید که اگر شما یا مردی که برای او خرید می کنید مستعد استفاده بیش از یک تکه جواهرات، به خصوص روی یک بازو یا دست، مانند دستبند الماس و ساعت هستید، لایه بندی یک تکنیک بسیار مهم برای استفاده است. به لایه بندی زیورآلات به همان روشی که لباس خود را لایه بندی می کنید نگاه کنید تا به ظاهر کلی شما ابعاد و خطوط جذاب اضافه کند. طرح های دستبند الماس

 

هنگام انتخاب جواهرات، نکته مهمی که باید همراه با نکات بالا به خاطر بسپارید. در بررسی زیورآلات طلا مردانه اگر اقلامی را انتخاب کنید که منعکس کننده استایل شخصی شما باشد، ظاهر بهتری خواهید داشت و احساس بهتری نسبت به آنچه می پوشید خواهید داشت.

 

اگرچه زیورآلات در بین خانم ها محبوبیت دارند، اما مردان نیز جواهرات و زیورآلات را استفاده می کنند و این یک روند مد قابل قبول است. امروزه طراحان جواهرات الماسی به سمت ساخت ست های جواهرات مردانه الماسی رفته اند که جذابیت مردانه دارند. کاوش جواهرات و زیورآلات الماس برای مردان می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد، زیرا انتخاب های زیادی وجود دارد. از آویز گرفته تا دستبند و ساعت، شما نمی توانید از گزینه های جواهرات و زیورآلات الماس کوتاه بیایید. انگشترهای الماس مردانه بسیار جسورانه و زیبا هستند به طوری که بسیاری از مردان عاشق آنها می شوند.

 

انگشترها و دستبندها به دلیل براق بودن و در عین حال سبک و شیک بودن محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. از طرف دیگر، دوستداران زیورآلات و جواهرات درشت با سنگ های الماسی به همان اندازه سایز بزرگ را ترجیح می دهند که در حال حرکت جلب توجه می کنند. حتی در این صورت، چالش در انتخاب جواهرات الماس مردانه مناسب است. این به این دلیل است که در حالی  زیورآلات زنانه در انواع مختلف با طرح های پیچیده وجود دارد، طرح های جواهرات مردانه هم محدود است.

 

انتخاب زیورآلات برای مردان

 

در اینجا چند نکته مفید برای خرید زیورآلات طلا مردانه آورده شده است:

سلیقه شخصی را در نظر بگیرید - این یک عامل بسیار مهم است که باید در نظر بگیرید، زیرا تنها در این صورت جواهراتی را انتخاب خواهید کرد که شخصیت شما را تکمیل کنند. هنگامی که سلیقه شخصی خود را درک نمی کنید، ممکن است زیورآلات و جواهرات الماسی را که پیدا کنید، اما ممکن است نیازی نداشته باشید، آن را خریداری کنید. برخی از قطعات تجسمی از ظرافت اندک برخوردار هستند، در حالی که برخی دیگر زرق و برق خواهند داشت. می توانید جواهرات مختلف سنتی و همچنین طراحان این حوزه را بررسی کنید و طرحی را انتخاب کنید که برای شما جذاب باشد.

 

بودجه - شما باید بودجه داشته باشید، زیرا به شما کمک می کند مخارج خود را کنترل کنید. به یاد داشته باشید که جواهرات و زیورآلات شبیه الماس بسیار گران هستند و حتی می توانند با طرح های مختلف هزینه بیشتری داشته باشند. با این حال، زمانی که بودجه دارید، می ‌توانید هزینه‌ های خود را کنترل کنید، اما جواهراتی را خریداری کنید که برای شما ایده‌آل است. علاوه بر این، زمانی که محدود به محدودیت خاصی هستید، به راحتی می توانید از معاملات و پیشنهادات به ویژه در فروشگاه های آنلاین استفاده کنید.

 

گواهی الماس  در بررسی زیورآلات طلا مردانه باید بدانید که دریافت رسید گواهی تضمینی است که با جستجوی گواهینامه GIA یا AGS جواهرات الماس با کیفیت و معتبر را دریافت می کنید. اگر تعجب می کنید که چرا این مهم است، باید بدانید که جواهرات نوعی سرمایه گذاری است، بنابراین باید مطمئن شوید که بهترین کیفیت ممکن را دریافت می کنید. جدا از گواهینامه، خوب است که کیفیت الماس را از نظر رنگ، شفافیت، عیار و تراش در نظر بگیرید. بهترین الماس بر اساس این خواص معمولاً بالاترین رتبه را دارد.

 

در نهایت، مهم است که به خاطر داشته باشید که سبک و مد، جواهرات و لباس‌ ها را با هم ترکیب می ‌کند، از این رو باید هنگام انتخاب زیورآلات طلا مردانه، لباس ‌هایی را که می‌ خواهید بپوشید در نظر بگیرید. اگر در مورد نحوه استفاده از جواهرات خود مطمئن نیستید، می توانید نکاتی را در اینترنت جستجو کنید. یکی از مکان هایی که می توانید زیورآلات مردانه خود را خریداری کنید فروشگاه های اینترنتی است. 

 

استفاده از زیورآلات مردانه

 

امروزه چگونه به زیورآلات مردانه نگاه می شود؟

 

در طول سال ها، اوج پیچیدگی و همچنین لوکس بودن  زیورآلات طلا مردانه بحث برانگیز بوده است. در قرن بیستم، مردان سنگ های قیمتی بنفش تیره و سیاه را در سنجاق کت، ساعت های جیبی و به عنوان دکمه استفاده می کردند. جواهرات به صورت انبوه ساخته نمی شدند، بنابراین بسیاری از اقلام پوشیده شده توسط مردانی با مقام بالا سفارش داده می شد. در سال‌های اخیر، روند استفاده از زیورآلات مردانه افزایش یافته و به مجلات و رسانه ‌های اجتماعی سرازیر شده است. امروزه هیچ محدودیتی در مورد نوع یا رنگ زیورآلاتی که مردان می توانند بپوشند وجود ندارد. آنچه را که بیشتر احساس می کنید را خودتان انتخاب کنید.

 

- چندین مرحله برای استفاده از زیورآلات مردانه 

 

در بررسی زیورآلات طلا مردانه باید بدانید که اگر تازه وارد دنیای زیورآلات مردانه شده اید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه آن را بپوشید و چه چیزی را انتخاب کنید. در اینجا چند ایده برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

 

1. طلایی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد

 

جواهرات مردانه دارای گزینه های طلایی بیشتری نسبت به زنانه هستند! در فروشگاه های زیورآلات، بیشتر جواهرات مردانه را می توان با طلای زرد، طلای سفید، نقره ای، رزگلد، طلای سیاه یا حتی طلای آبی سفارش داد. شما می خواهید رنگ طلایی خود را بر اساس چند چیز انتخاب کنید:

 

لباس هایی که به طور مرتب می پوشید و دوست دارید جواهراتتان چگونه با هم هماهنگ باشند.

هر گونه سنگ قیمتی برجسته در قطعه جواهرات و چگونگی تکمیل رنگ طلایی.

بودجه کلی شما برای این قطعه و جواهرات آینده.

 

2. یک سنگ قیمتی را انتخاب کنید

 

انتخاب یک سنگ قیمتی هیجان انگیزترین بخش خرید زیورآلات لوکس مردانه است. اگر این اولین قطعه جواهرات زیبای شماست، ممکن است به دنبال راهنمایی باشید. برخی از محبوب ترین سنگ های ما برای جواهرات و زیورآلات مردانه عبارتند از الماس سیاه، الماس سفید، اوپال، یاقوت کبود سیلان، یولیت و توپاز.

 

- گزینه های جواهرات مردانه بدون سنگ های قیمتی

 

در بررسی زیورآلات طلا مردانه باید بدانید که یک چیز منحصر به فرد در مورد جواهرات مردانه این است که برخی از سبک ها ترجیح می دهند که اصلاً سنگ های قیمتی نداشته باشند. در عوض، آنها کاملاً از طلای خیره کننده ساخته شده اند. شما می توانید طرح خاصی را انتخاب کنید، مانند حلقه ساده یا حلقه مهر، که به جای سنگ قیمتی، روی شکل و رنگ حلقه تمرکز می کند. انگشتر مردانه Idelle نمونه ای عالی از این سبک است. همچنین می ‌توانید از میان گزینه ‌هایی مانند حلقه مردانه، نمونه کایلی را انتخاب کنید.

 

3. جواهرات را سفارش دهید

 

شما آماده خرید اولین قطعه از جواهرات و زیورآلات لوکس مردانه خود هستید. هنگام سفارش، با یکی از جواهرفروشان در مورد هر گونه سوالی که ممکن است در مورد اندازه سنگ های قیمتی، وزن عیار طلا و غیره دارید، مشورت کنید. قبل از سفارش، مطمئن شوید که سایز انگشتر یا سایز دستبند خود را می دانید. در نظر بگیرید که قطعه خود را با شعر، متن یا یک یادداشت عاشقانه حکاکی کنید. برای کمک به شما در پیشرفت، جواهرات امروزی تعدادی از قطعات مردانه مورد علاقه شما را برای شروع مجموعه انتخاب کرده اند.

 

استفاده از زیورآلات مردانه

 

همه چیز در رابطه با خرید زیورآلات طلا مردانه

 

1. فلز خود را انتخاب کنید: این پایه جواهرات شماست. تطبیق صحیح فلزات شما خط باریکی بین «خیلی خوب» و «زیاد زیاد» است.طلای زرد انتخاب مردی است که اعتماد به نفس بالایی دارد، کسی که زرق و برق را می خواهد اما خوشگلی را نه؟ طلای سیاه را انتخاب کنید که جسور، زیبا و مورد علاقه هر مردی باشد یا طلای سفید را انتخاب کنید که با جواهرات الماس مردانه تطابق دارد.

 

نقره استرلینگ گزینه ای ظریف و بادوام است.

 

برای مناسبت‌ های خاص یا جواهرات مجلل که نیاز به ولخرجی مناسب دارند، پلاتین درخشش طلا و پیچیدگی نقره را ترکیب می‌کند تا انتخابی منحصربه‌فرد داشته باشد.

2. محیط اجتماعی: بسته به مکان و مناسبت، زیورآلات مینیمالیستی را انتخاب کنید یا جواهرات خود را همه جانبه انتخاب کنید. یک یا دو قطعه محکم و ظریف به خوبی به لباس شما زیبایی می بخشد.

3. سنگ های قیمتی: در بررسی زیورآلات طلا مردانه باید بدانید که چه کسی گفته که سنگ های قیمتی فقط برای خانم ها هستند؟ سنگ های قیمتی باشکوه و جذاب هستند و به درستی استفاده می شوند بالاخص برای مردان. ظرافت رنگارنگ سنگ های قیمتی را به ترکیب تی شرت کلاسیک سفید و شلوار جین مشکی خود اضافه کنید. در حالی که جواهرات خود را روی قطعات مختلف جواهرات ست می کنید، با یک یا حداکثر دو ترکیب رنگ کار کنید.

4. سرمایه گذاری: کم بخر، اما درست بخر! روی جواهرات لوکس سرمایه گذاری کنید و فقط یک بار سرمایه گذاری کنید.کمیت شما را در میان جمع متمایز می کند، اما کیفیت چیزی است که شما را از جمعیت متمایز می کند.

 

سخن پایانی

 

در بررسی زیورآلات طلا مردانه باید بدانید که حلقه های ازدواج مردانه در پلاتین یا طلا به بهترین شکل به نظر می رسند. نوارهای مردانه طلای سیاه بی شک جسورانه و زیبا هستند. لمس درخشان الماس یا سنگ قیمتی ظاهر کلی استایل شما را بهبود می بخشد. این قطعه جواهرات منحصر به فرد، یک شروع کننده مکالمه عالی هستند که به شما کمک می کند تا راه خود را در هر مکالمه ای جذاب کنید.

 

مو یکی از اولین مواردی است که در هنگام خرید جواهرات و زیورآلات برای یک مرد باید در نظر بگیرید. نکته دیگری که باید به آن فکر کنید ماهیت رابطه شماست. اگر برای شوهر خود خرید می کنید، ممکن است بخواهید چیزی احساساتی تر را انتخاب کنید. یک جواهر با معنای خاص تا سالیان سال باقی خواهد ماند. با این حال، اگر برای پدر یا برادر خود خرید می کنید، ممکن است بخواهید چیزی کاربردی تر را انتخاب کنید. ساعت گزینه بسیار خوبی برای این مردان خواهد بود.

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد